Quote from Guest on 5 November 2007, 09:55Jag har for mig att jag har sett det nagonstans i forumet tidigare, men hittar det inte näar jag soker nu: kan man komplettera tidigare inlagda träningar i grupp? Jag tänkte komplettera all min pendling med pulsvärden men har ingen lust att ta dem en och
Jag har for mig att jag har sett det nagonstans i forumet tidigare, men hittar det inte näar jag soker nu: kan man komplettera tidigare inlagda träningar i grupp? Jag tänkte komplettera all min pendling med pulsvärden men har ingen lust att ta dem en och
Quote from Panama B on 5 November 2007, 10:05Kanske importera excel men tror det enbart ar nya records.....
Kanske importera excel men tror det enbart ar nya records.....
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 13:24Det enda du kan göra i grupp är att flytta genomförda (eller för all del framtida) pass till en annan träningstyp. Man kan inte ändra intensitetsnivåer eller liknande. Välj Min träning/Visa i lista.
Excelimporten är rätt rudimentär, varken runda, anteckn
Det enda du kan göra i grupp är att flytta genomförda (eller för all del framtida) pass till en annan träningstyp. Man kan inte ändra intensitetsnivåer eller liknande. Välj Min träning/Visa i lista.
Excelimporten är rätt rudimentär, varken runda, anteckn
Quote from Ingemar Lindgren on 5 November 2007, 13:26Uff. Da skippar jag nog projektet... lagger tiden pa att cykla istallet ; )
Uff. Da skippar jag nog projektet... lagger tiden pa att cykla istallet ; )
Quote from Linnea Persson on 5 November 2007, 16:08En kommentar om passet går väl att lägga in genom excel, har för mig om att jag gjort det i alla fall. Fast inte i efterhand då förstås.
En kommentar om passet går väl att lägga in genom excel, har för mig om att jag gjort det i alla fall. Fast inte i efterhand då förstås.