Quote from Guest on 8 April 2010, 17:28Är det någon vänlig själ som vet vart tusan man får tag på munstycken till en kompressor som passar på de där små raceventilerna (vet inte vad de heter egentligen, hoppas det går fram vad jag menar)
Till vanliga cykelventiler är det inte svårt men en såda
Är det någon vänlig själ som vet vart tusan man får tag på munstycken till en kompressor som passar på de där små raceventilerna (vet inte vad de heter egentligen, hoppas det går fram vad jag menar)
Till vanliga cykelventiler är det inte svårt men en såda
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:38Cykelhandlaren brukar ha.
Cykelhandlaren brukar ha.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 17:41Köpte mina på Biltema.
Ligger i en påse med 3-5 olika munstycken.
Köpte mina på Biltema.
Ligger i en påse med 3-5 olika munstycken.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:27Biltema i denna staden har dock inte haft sådana innan, får kanske göra ett nytt försök där då
Biltema i denna staden har dock inte haft sådana innan, får kanske göra ett nytt försök där då
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:08Kör du förbi EKO i Fjälkinge så har de en liten sats med adaptrar som jag panikköpte för några månader sedan. Är det någon som ser bekant ut?
BILD:www.fotord.se/d70s/_DSC9562.jpg
Kör du förbi EKO i Fjälkinge så har de en liten sats med adaptrar som jag panikköpte för några månader sedan. Är det någon som ser bekant ut?
BILD:www.fotord.se/d70s/_DSC9562.jpg
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:25Kollade mina från Biltema, var tre st. adapter i påsen.
Den som är mest lik den jag har är den i mitten.
De andra passar väl inte alls på ett bilventilsmunstycke, vilket jag har på min kompressor.
Kollade mina från Biltema, var tre st. adapter i påsen.
Den som är mest lik den jag har är den i mitten.
De andra passar väl inte alls på ett bilventilsmunstycke, vilket jag har på min kompressor.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:56De går att sätta ihop så att man kan få övergångar till det mesta antar jag.
I mitt fall:
Cykelpump av "kompressortyp" och klassisk ventil (Schrader -> Dunlop)
Cykelpump av klassiskt snitt och bilventil (Dunlop -> Schrader)Jag har inga rejjserventiler
De går att sätta ihop så att man kan få övergångar till det mesta antar jag.
I mitt fall:
Cykelpump av "kompressortyp" och klassisk ventil (Schrader -> Dunlop)
Cykelpump av klassiskt snitt och bilventil (Dunlop -> Schrader)
Jag har inga rejjserventiler