Quote from Guest on 17 May 2009, 21:51tycker det skulle vara intressant att höra lite personliga kommentarer kring gjorda konditionstester hos Lactlab, Bosön, Livi, FitForFight, Balansera, Aktivitus mfl som utför sånna...
tycker det skulle vara intressant att höra lite personliga kommentarer kring gjorda konditionstester hos Lactlab, Bosön, Livi, FitForFight, Balansera, Aktivitus mfl som utför sånna...
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:01Ska återkomma när jag varit hos Wandus i LKPG, men har hört från flera att det är mycket bra!
Ska återkomma när jag varit hos Wandus i LKPG, men har hört från flera att det är mycket bra!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:05Jag är också nyfiken!
Jag är också nyfiken!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:20Kan som sagt inte säga nåt själv om Wandus, men så här sa min vän som var där i veckan:
Han har sitt företag Wandus Idrott och Hälsa som ligger i Campushallens lokaler. Han är otroligt duktig Fredrik och förutom sitt testcenter så tränar han en hel del e
Kan som sagt inte säga nåt själv om Wandus, men så här sa min vän som var där i veckan:
Han har sitt företag Wandus Idrott och Hälsa som ligger i Campushallens lokaler. Han är otroligt duktig Fredrik och förutom sitt testcenter så tränar han en hel del e