Quote from Guest on 5 June 2013, 12:1950m- bassäng, första simpasset m min nya klocka. Tid/längd ser helt förryckt ut, allt från 28 sek till över 2 minuter...
Varför blir det så? Någon inställning jag missat?
Någon som vet?http://connect.garmin.com/activity/322785842
50m- bassäng, första simpasset m min nya klocka. Tid/längd ser helt förryckt ut, allt från 28 sek till över 2 minuter...
Varför blir det så? Någon inställning jag missat?
Någon som vet?
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 12:29Ren gissning: Har du vilat något mellan längderna? I så fall funkar detekteringen av vila bättre om man trycker lap och gör ett intervall av vilan (bara info jag läst mig till).
Ren gissning: Har du vilat något mellan längderna? I så fall funkar detekteringen av vila bättre om man trycker lap och gör ett intervall av vilan (bara info jag läst mig till).
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 13:23Skulle kunna vara det. Jag start/stoppade mellan varje intervall, det kanske blev tokigt...
Skulle kunna vara det. Jag start/stoppade mellan varje intervall, det kanske blev tokigt...
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 14:32Så här står det i manualen:
"Simtips
Forerunner-enheten kan inte registrera simtag eller längder under övningssimtag eller sparkset. Garmin rekommenderar att du registrerar övningar som separata simintervall med LAP- knappen.
På liknande sätt använder du
Så här står det i manualen:
"Simtips
Forerunner-enheten kan inte registrera simtag eller längder under övningssimtag eller sparkset. Garmin rekommenderar att du registrerar övningar som separata simintervall med LAP- knappen.
På liknande sätt använder du
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 15:42Jag är kass på att läsa manualer... Får prova LAP nästa gång. Tack!
Jag är kass på att läsa manualer... Får prova LAP nästa gång. Tack!