Quote from Guest on 8 February 2009, 19:12Sen vi installerat en nyare version och Internet blir onsdagens fält i kalendern jätte-brett och jag måste scrolla för att kunna se hela veckans träning...mkt irriterande!! Ngn som vet hur man ändrar/fixar detta? När jag går in i en kompis träningskalende
Sen vi installerat en nyare version och Internet blir onsdagens fält i kalendern jätte-brett och jag måste scrolla för att kunna se hela veckans träning...mkt irriterande!! Ngn som vet hur man ändrar/fixar detta? När jag går in i en kompis träningskalende
Quote from Camilla Höög on 8 February 2009, 19:22Om du visade din kalender så skulle det vara lättare att ge några tips.
Troligtvis har du skrivit något på onsdagen som inte radbryter ordentligt. Lägg in några space i textsträngen som inte radbryter så ordnar det sig nog.
Annars får du beskriva lite bät
Om du visade din kalender så skulle det vara lättare att ge några tips.
Troligtvis har du skrivit något på onsdagen som inte radbryter ordentligt. Lägg in några space i textsträngen som inte radbryter så ordnar det sig nog.
Annars får du beskriva lite bät
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 19:39Ok, nu har jag ändrat profil, så att alla kan se min träning..
Grejen är att i "Visa i kalender" är hela kolumnen för onsdag extra bred- alltså inte vid ett specifikt träningspass på en onsdag.
// HZ
Ok, nu har jag ändrat profil, så att alla kan se min träning..
Grejen är att i "Visa i kalender" är hela kolumnen för onsdag extra bred- alltså inte vid ett specifikt träningspass på en onsdag.
// HZ
Quote from Lotta Lindström on 8 February 2009, 19:40När jag tittar i din kalender så ser det helt normalt ut. Mysko
När jag tittar i din kalender så ser det helt normalt ut. Mysko
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 19:44Jag tror jag hittat det!! Hade skrivit in på ett Cirkelträningspass: bl a+ bl a+ + och jag tror att den skrev hela det som en rad- TACK Anders!!!!!! 😀
//HZ
Jag tror jag hittat det!! Hade skrivit in på ett Cirkelträningspass: bl a+ bl a+ + och jag tror att den skrev hela det som en rad- TACK Anders!!!!!! 😀
//HZ
Quote from Camilla Höög on 8 February 2009, 19:45Gott
Jag skrev just att jag inte såg något, men du rättade nog det precis. Kollade igenom alla onsdagspass både för 2008 och 2009 🙂
Gott
Jag skrev just att jag inte såg något, men du rättade nog det precis. Kollade igenom alla onsdagspass både för 2008 och 2009 🙂