Quote from Guest on 25 August 2011, 10:46Jag skulle vilja få upp en pop-up som frågar om man verkligen vill logga ut, när man klickar på Logga ut-länken. Anledningen är att det är lätt att missa "olästa inlägg"-länken om man sitter med sin iPad, och då är man helt plötsligt utloggad. Kanske inte
Jag skulle vilja få upp en pop-up som frågar om man verkligen vill logga ut, när man klickar på Logga ut-länken. Anledningen är att det är lätt att missa "olästa inlägg"-länken om man sitter med sin iPad, och då är man helt plötsligt utloggad. Kanske inte
Quote from Tini Kjellin on 25 August 2011, 10:56Sorry Mikael, men jag skulle inte vilja ha någon kontrollfråga. Jag vill kunna logga ut utan extra steg på vägen. Eftersom utloggningen inte är en destruktiv handling finns det ingen anledning att ha en kontrollfråga. Jag förstår att det kan vara obekvämt
Sorry Mikael, men jag skulle inte vilja ha någon kontrollfråga. Jag vill kunna logga ut utan extra steg på vägen. Eftersom utloggningen inte är en destruktiv handling finns det ingen anledning att ha en kontrollfråga. Jag förstår att det kan vara obekvämt
Quote from Tini Kjellin on 25 August 2011, 11:11Att flytta på den är inte en dum idé.
Att flytta på den är inte en dum idé.
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2011, 11:25Varför vill någon logga ut i normala fall?
På en publik dator förstår jag men annars? Lämnar man datorn så låser man väl hela datorn...
Varför vill någon logga ut i normala fall?
På en publik dator förstår jag men annars? Lämnar man datorn så låser man väl hela datorn...
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 11:28exakt Christer - därför kan man mycket väl flytta den "knappen"
exakt Christer - därför kan man mycket väl flytta den "knappen"
Quote from Rasmus Olsson on 25 August 2011, 11:29Christer, dags att gå en kurs i läsförståelse?
Christer, dags att gå en kurs i läsförståelse?
Quote from Elias Engqvist on 25 August 2011, 11:32Ja Bruse - det kanske du bör göra...
Edward: "Sorry Mikael, men jag skulle inte vilja ha någon kontrollfråga. Jag vill kunna logga ut utan extra steg på vägen. "
...
Christer: "Varför vill någon logga ut i normala fall?"
Ja Bruse - det kanske du bör göra...
Edward: "Sorry Mikael, men jag skulle inte vilja ha någon kontrollfråga. Jag vill kunna logga ut utan extra steg på vägen. "
...
Christer: "Varför vill någon logga ut i normala fall?"
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 12:08Lägger en röst på att flytta länken. Kanske bara byta plats med "Mina inställningar" skulle räcka? Då är det ju bara att använda bakåtknappen om man trycker fel.
Lägger en röst på att flytta länken. Kanske bara byta plats med "Mina inställningar" skulle räcka? Då är det ju bara att använda bakåtknappen om man trycker fel.
Quote from Rasmus Olsson on 25 August 2011, 12:23"Anledningen är att det är lätt att missa "olästa inlägg"-länken om man sitter med sin iPad, och då är man helt plötsligt utloggad. "
Problemet är att loggaut-länken är för nära olästa inlägg, så han ofrivilligt råkar logga ut. Därför vill han ha en kont
"Anledningen är att det är lätt att missa "olästa inlägg"-länken om man sitter med sin iPad, och då är man helt plötsligt utloggad. "
Problemet är att loggaut-länken är för nära olästa inlägg, så han ofrivilligt råkar logga ut. Därför vill han ha en kont
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 14:52Bruse; Edward vill ju _inte_ ha en kontrollfråga för han vill enklare kunna logga ut - det är vad Christer svarade på... varför så tyken?
Bruse; Edward vill ju _inte_ ha en kontrollfråga för han vill enklare kunna logga ut - det är vad Christer svarade på... varför så tyken?