Quote from Guest on 25 May 2009, 00:21Jag försöker lägga till en träningsrunda (som en annan användare av funbeat har skapat) till ett träningspass, men lyckas dåligt med detta.
När man registrerar ett träningspass så kan man ju välja att lägga till en träningsrunda, men jag lyckas alltså b
Jag försöker lägga till en träningsrunda (som en annan användare av funbeat har skapat) till ett träningspass, men lyckas dåligt med detta.
När man registrerar ett träningspass så kan man ju välja att lägga till en träningsrunda, men jag lyckas alltså b
Quote from Galderma Fritidsförening on 25 May 2009, 00:31Det man gör är väl att man kopierar rundan och sparar den på sitt eget konto. Det blir en kopia av den ursprungliga rundan. När du sparat kopian av rundan borde du kunna använda den i dina träningspass.
Det man gör är väl att man kopierar rundan och sparar den på sitt eget konto. Det blir en kopia av den ursprungliga rundan. När du sparat kopian av rundan borde du kunna använda den i dina träningspass.
Quote from Camilla Höög on 25 May 2009, 11:03På fliken "Redigera" för rundan så står det "Lägg till på min lista med namnet:". Fyll i ett namn och tryck på "Lägg till" så kan du använda rundan.
På fliken "Redigera" för rundan så står det "Lägg till på min lista med namnet:". Fyll i ett namn och tryck på "Lägg till" så kan du använda rundan.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 21:47Grymt! Bugar och bockar. Ny på funbeat... Jag skyller på det. 🙂
Grymt! Bugar och bockar. Ny på funbeat... Jag skyller på det. 🙂