Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKopiera mål
You need to log in to create posts and topics.

Hej,
Jag undrar om det går att kopiera mål. Jag brukar lägga upp mål med antal träningspass varje månad. I det målet vill jag ha många träningsformer, men inte alla. Tex så har jag antal armhävningar i ett eget mål, men jag vill inte räkna det som ett trä

Jag är inte helt säker på vad du är ute efter, men när du har ett mål (som det där du vill räkna antal pass) så kan du välja VILKA träningsformer som ska räknas in i målet genom att markera de träningsformerna du VILL ha med.

Sen kan du bygga ett till må

Nej man kan tyvär inte kopiera mål 🙁 Man kunde iallafall inte det i den förra versionen av Funbeat.

Du kan skapa målet under en lång tidsperiod, men att summeras för varje månad. Då blir det ett ny målsammanställning för varje månad, men med i överigt samma inställningar. tAntar att det är det du är ute efter.

Jessie, det är precis så jag gör. Jag vill bara slippa upprepa den proceduren när målet för nästa månad läggs upp.
Man kan väl iofs redigera målet genom att ändra start och slutdatum, men isåfall har jag ju inte det gamla målet kvar för uppföljning

Precis Sabina, om man redigerar datumen försvinner det gamla målet, det är trist 🙁

Jag vill kunna kopiera och sen redigera ett årslångt mål, eller ett månadslångt mål, precis som man kan med träningspass i kalendern.

Men hallå... det är ju i så fall bara att sätta slutdatum för målet längre i framtiden. Sätter ni det om två år, och summering månadsvis, så kommer ni att få målet 24 gånger om, en för varje månad. 🙂 Eller har jag missförstått vad ni är ute efter?

jag antar att de vill ändra antalet för varje ny månad... annars vore det ju enkelt 🙂

Ibland ändrar jag målet, alltså höjer ribban, antingen med tid, eller att jag drar åt på vilka träningsformer som får räknas med. Men jag vill inte behöva sitta och klicka på alla träningsformer med hjälp av ctrl-knappen (är det väl?) varje gång jag skapa

Det är precis som Åsa skriver som jag oxå menar. Jag vill kunna ha olika antal pass som mål olika månader.