Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKopiera träningsvecka
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag vet att Olle har supermycket att göra och att det ständigt trillar in en massa nya önskemål, men här kommer hur som helst ett till.. 🙂

Jag skulle vilja kunna kopiera en hel träningsvecka till "planerad träning", eftersom jag tränar hyfsat lika från

Ja den tanken har jag också varit inne på. Inte just nu, men under vårterminen hade jag väldigt lika träning från vecka till vecka,,,iallafall väldigt lika PLANERAD träning,,,,sedan blev inte allt genomfört, men ambitionen fanns ju iallafall 🙂

Hahaha! Ja, jag är beredd att hålla med... 🙂 Men sikta mot stjärnorna, så når du kanske trädtopparna!! 😉

Ja precis,,,,,och om man siktar på hustaket så når man inte långt 🙂

Lilla Svedala rundan

Jag vet att jag har irriterat mig på dom som irriterat sig på inlagda rundor i en annan tråd men... Ovanstående runda hör absolut inte hit. Ämnet är ju inte ens i närheten av några rundor. :@

Vi borde lägga in ett önskemål om att kunna rapportera felaktiga inlägg som ska flyttas, så behöver vi inte fylla trådarna med meningslösa diskussioner om att folk lägger in rundor på fel ställen 🙂

Vilken bra idé (t+)

Fast nog vore det lite bättre om Olle grejade så att man skilde på grupper där man kan lägga in en runda och de man inte kan det.
Så länge man kan så kommer alltid nån att göra det. Inte för att jag förstår varför nån skulle vilja slänga ut en träningsrun

Har tanken slagit Er, att folk som gör så här efter alla diskussioner om löprundors placering, kanske gör det på rent djävelskap? En del människor tycker det är väldigt roande att provocera...

12