Quote from Guest on 10 November 2012, 17:37Jag saknar en funktion där jag kan kopiera en väns runda när vännen har haft GPS:en på men inte jag när vi tränat tillsammans. Har försökt att exportera till Google-earth men hittar inte att jag kan importera igen från det formatet, bara från gps.
Går de
Jag saknar en funktion där jag kan kopiera en väns runda när vännen har haft GPS:en på men inte jag när vi tränat tillsammans. Har försökt att exportera till Google-earth men hittar inte att jag kan importera igen från det formatet, bara från gps.
Går de
Quote from Camilla Höög on 10 November 2012, 17:47Vill du ha rundan bland dina rundor? I så fall så klickar du bara på länken "Lägg till" på Redigera-fliken i bubblan för rundan.
Vill du ha rundan bland dina rundor? I så fall så klickar du bara på länken "Lägg till" på Redigera-fliken i bubblan för rundan.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 23:35Jag skulle vilja ha inte bara rundan utan alla data. Och så skulle jag vilja kunna kopiera ett styrkepass från en vän.
Jag skulle vilja ha inte bara rundan utan alla data. Och så skulle jag vilja kunna kopiera ett styrkepass från en vän.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 23:36Alltså ett styrkepass med "övningar" eller vad de heter de där raderna 🙂
Alltså ett styrkepass med "övningar" eller vad de heter de där raderna 🙂
Quote from Camilla Höög on 13 November 2012, 07:06Det går inte nu. Det har tidigare funnits en funktion för att bjuda in till pass som kanske fungerade som en slags kopiering men jag använde den inte när den fanns så jag har inte riktigt koll.
Det är annars ett bra önskemål. Det händer ganska ofta att ma
Det går inte nu. Det har tidigare funnits en funktion för att bjuda in till pass som kanske fungerade som en slags kopiering men jag använde den inte när den fanns så jag har inte riktigt koll.
Det är annars ett bra önskemål. Det händer ganska ofta att ma