Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag planerade in Roxen runt och fick därmed en notering i kalendern. Efter loppet importerade jag data från min Garmin Edge 705 som vanligt. Vad jag vill göra nu är att få funbeat att förstå att dessa två entryn är samma. Har jag missat nåt eller är det o

Om du planerar ett träningspass och sedan importerar träning från din Garmin så ser du valet "Slå ihop". Tryck på knappen för det och spara. Då slås det planerade passet ihop med det importerade.

Enklast i efterhand är att du tar bort ditt planerade pass

Hittade den optimala checkboxen för att lösa mitt problem i enlighet med svaret ovan. Tackar!

Nu är jag inte med... Jag hade lagt in LL MK15 som planerad tävling. Sen laddade jag in min tcx fil från Garmin, och valde att slå ihop dom. Sen när jag försökte få detta att bli rätt så tror jag att jag deletade loppet. Men nu hittar jag inte nån ruta fö

bocka i rutan för "Lopp" till höger om datumen så ska alternativen komma upp

Tack, AT! Jag måste ha varit blind som inte hittade den rutan;)
Men nu funkar det och min berättelse syns där den ska under LL MK15.
Visst har jag en snygg pulskurva?
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=5781929

oh, herregud - vad hände efter 40 minuter? Nån som skrämde dig? 😀

hur fick du in träningsdatan? Är det via Garmin import eller går det också från tex STM eller FBA?

AT:
Efter 7 km insåg jag att det var mer än hälften kvar (H)
Min puls är verkligen konstig, det tycker jag själv också. Jag menar, jag gick uppför alla backar på andra halvan, men när jag kommit upp var pulsen fortfarande uppåt 200, så jag gick en bit ti

Tänk vad fantastiskt om stödet för suunto (sdf) hade varit lite bra som för garmin (tcx) 🙁