Quote from Guest on 7 April 2011, 12:49Det går ju att koppla till Facebook mm, men går det att koppla enbart tävlingar? Varenda pass blir lite tradigt och förmodligen otroligt ointressant för de flesta "vänner" men tävling är ju tävling.
Om inte så önskar jag en check-box för detta i inställn
Det går ju att koppla till Facebook mm, men går det att koppla enbart tävlingar? Varenda pass blir lite tradigt och förmodligen otroligt ointressant för de flesta "vänner" men tävling är ju tävling.
Om inte så önskar jag en check-box för detta i inställn
Quote from Camilla Höög on 7 April 2011, 12:59Jag önskar checkboxar vid "Registrera träning" som avgör om passet ska postas på Facebook, Twitter eller inte alls. Defaultinställning ställs in under "Mina inställningar".
Då kan man välja helt fritt vad som ska postas var.
Jag önskar checkboxar vid "Registrera träning" som avgör om passet ska postas på Facebook, Twitter eller inte alls. Defaultinställning ställs in under "Mina inställningar".
Då kan man välja helt fritt vad som ska postas var.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 13:33Jag håller med Anders, varje träning kanske inte är så intressant men ibland (ett tag sen nu tyvärr) kanske man drar in en riktigt trevlig långrunda man vill dela med FB "kompisarna"
Jag håller med Anders, varje träning kanske inte är så intressant men ibland (ett tag sen nu tyvärr) kanske man drar in en riktigt trevlig långrunda man vill dela med FB "kompisarna"
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 14:04Jag håller absolut med om detta. +1
Jag vill själv kunna välja om ett pass ska med på Fejan eller inte.
Var ute på en härlig cykeltur igår som jag gärna delat med mig av, men alla andra ströpass på gym mm. tror jag att vännerna snabbt skulle tröttna på.
Jag håller absolut med om detta. +1
Jag vill själv kunna välja om ett pass ska med på Fejan eller inte.
Var ute på en härlig cykeltur igår som jag gärna delat med mig av, men alla andra ströpass på gym mm. tror jag att vännerna snabbt skulle tröttna på.
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 16:29Bra idé och ja Christer. Jag har fått soffpotatisar att bli eld och lågor för att jag håller på att "träna ihjäl" mig och att jag borde skaffa ett liv, ungefär. Som om chips och dip framför tv:n fem dagar i veckan vore bättre. Bah!
Bra idé och ja Christer. Jag har fått soffpotatisar att bli eld och lågor för att jag håller på att "träna ihjäl" mig och att jag borde skaffa ett liv, ungefär. Som om chips och dip framför tv:n fem dagar i veckan vore bättre. Bah!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 16:42Äsch Christer, vi är inte trötta på dig. Alla har utnyttjat döljfunktionen för din träning.
Äsch Christer, vi är inte trötta på dig. Alla har utnyttjat döljfunktionen för din träning.
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2011, 19:46Jaha, då får jag väl maila då?
Jaha, då får jag väl maila då?
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 21:43Ja tycker oxå man borde få välja, för t.ex om man reggar ett pass i efterhand.. nån dag efteråt så reggar det på facebook som att man tränat samma dag och det är ju helt fel..
Så ja man borde få välja
Ja tycker oxå man borde få välja, för t.ex om man reggar ett pass i efterhand.. nån dag efteråt så reggar det på facebook som att man tränat samma dag och det är ju helt fel..
Så ja man borde få välja
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 11:01Intressant att vuxna människor kan vara så sprudlande naiva att de inte inser att alla deras Facebook-polare dolde deras träning vid typ andra postningen från FunBeat.
Intressant att vuxna människor kan vara så sprudlande naiva att de inte inser att alla deras Facebook-polare dolde deras träning vid typ andra postningen från FunBeat.
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 13:03Nyhetsvärde är måhända ett urholkat begrepp tack vare kvällstidningarna men att posta tex Gbg-varvet eller nått annat folkligt är oftast intressant, även för Bosse och Kicki. Om inte annat tycker jag själv att det är intressant!
Nyhetsvärde är måhända ett urholkat begrepp tack vare kvällstidningarna men att posta tex Gbg-varvet eller nått annat folkligt är oftast intressant, även för Bosse och Kicki. Om inte annat tycker jag själv att det är intressant!