Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKoppla till FB mm
You need to log in to create posts and topics.

12

Det går ju att koppla till Facebook mm, men går det att koppla enbart tävlingar? Varenda pass blir lite tradigt och förmodligen otroligt ointressant för de flesta "vänner" men tävling är ju tävling.

Om inte så önskar jag en check-box för detta i inställn

Jag önskar checkboxar vid "Registrera träning" som avgör om passet ska postas på Facebook, Twitter eller inte alls. Defaultinställning ställs in under "Mina inställningar".
Då kan man välja helt fritt vad som ska postas var.

Jag håller med Anders, varje träning kanske inte är så intressant men ibland (ett tag sen nu tyvärr) kanske man drar in en riktigt trevlig långrunda man vill dela med FB "kompisarna"

Jag håller absolut med om detta. +1

Jag vill själv kunna välja om ett pass ska med på Fejan eller inte.
Var ute på en härlig cykeltur igår som jag gärna delat med mig av, men alla andra ströpass på gym mm. tror jag att vännerna snabbt skulle tröttna på.

Bra idé och ja Christer. Jag har fått soffpotatisar att bli eld och lågor för att jag håller på att "träna ihjäl" mig och att jag borde skaffa ett liv, ungefär. Som om chips och dip framför tv:n fem dagar i veckan vore bättre. Bah!

Äsch Christer, vi är inte trötta på dig. Alla har utnyttjat döljfunktionen för din träning.

Jaha, då får jag väl maila då?

Ja tycker oxå man borde få välja, för t.ex om man reggar ett pass i efterhand.. nån dag efteråt så reggar det på facebook som att man tränat samma dag och det är ju helt fel..
Så ja man borde få välja

Intressant att vuxna människor kan vara så sprudlande naiva att de inte inser att alla deras Facebook-polare dolde deras träning vid typ andra postningen från FunBeat.

Nyhetsvärde är måhända ett urholkat begrepp tack vare kvällstidningarna men att posta tex Gbg-varvet eller nått annat folkligt är oftast intressant, även för Bosse och Kicki. Om inte annat tycker jag själv att det är intressant!

12