Quote from Guest on 19 August 2008, 10:27Hej! Jag har laddat in pass från min Garmin ForeRunner 305 och gjort en runda av det. När jag senare springer samma runda men med tex nedjoggning så blir ju tempo och övriga tider knepiga när jag kopplar till den existerande rundan. Jag vill ju slippa ska
Hej! Jag har laddat in pass från min Garmin ForeRunner 305 och gjort en runda av det. När jag senare springer samma runda men med tex nedjoggning så blir ju tempo och övriga tider knepiga när jag kopplar till den existerande rundan. Jag vill ju slippa ska
Quote from Camilla Höög on 19 August 2008, 10:37Enklast är att efter du synkat kopierar distansen, väljer gammal runda och sedan klistrar in distansen igen. Då får du korrekt tid och distans för passet, men inte för rundan iom att du kör nedvarvning efteråt.
Eller så låter du nedvarvning ingå i rundan
Enklast är att efter du synkat kopierar distansen, väljer gammal runda och sedan klistrar in distansen igen. Då får du korrekt tid och distans för passet, men inte för rundan iom att du kör nedvarvning efteråt.
Eller så låter du nedvarvning ingå i rundan
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:33Hej Anders!
Först vill jag tacka för att du försöker hjälpa mig!När du säger "synka", menar du då -överföringen från klockan till FunBeat?
Hittar ingen funktion för att "kopiera och klistra in".
Skall försöka pilla lite med "Fler möjligheter/Intervall
Hej Anders!
Först vill jag tacka för att du försöker hjälpa mig!
När du säger "synka", menar du då -överföringen från klockan till FunBeat?
Hittar ingen funktion för att "kopiera och klistra in".
Skall försöka pilla lite med "Fler möjligheter/Intervall
Quote from Camilla Höög on 19 August 2008, 12:59Japp, med synka så menar jag överföra data mellan klocka och Funbeat.
Kopiera- och klistrafunktionerna är de vanliga på datorn, dvs. ctrl+c och ctrl+v alternativt högerklicka på markerad text och välj i kontextmenyn.
Att använda runda-funktionerna i Fun
Japp, med synka så menar jag överföra data mellan klocka och Funbeat.
Kopiera- och klistrafunktionerna är de vanliga på datorn, dvs. ctrl+c och ctrl+v alternativt högerklicka på markerad text och välj i kontextmenyn.
Att använda runda-funktionerna i Fun
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 20:37Ok.
Verkar vara svårt att undvika att det blir en runda automatiskt.
På sidan "registrera nytt träningspass" är det ju 2 huvudavsnitt där det ena är "Redigera importerat träningspass", där den importerade datan hamnar. Längre ner under "Rita träningsrund
Ok.
Verkar vara svårt att undvika att det blir en runda automatiskt.
På sidan "registrera nytt träningspass" är det ju 2 huvudavsnitt där det ena är "Redigera importerat träningspass", där den importerade datan hamnar. Längre ner under "Rita träningsrund
Quote from Camilla Höög on 20 August 2008, 10:16Jag har föreslagit att rundor ej ska skapas automatiskt utan att man aktivt ska välja det, men den ändringen har inte gått igenom...än i alla fall.
Klicka på "Ta bort" om du inte vill ha en ny runda.
Jag har föreslagit att rundor ej ska skapas automatiskt utan att man aktivt ska välja det, men den ändringen har inte gått igenom...än i alla fall.
Klicka på "Ta bort" om du inte vill ha en ny runda.