Quote from Guest on 2 December 2009, 09:50Har kryssat i Twitter under "Andre sajter". Jag har fått det att fungera en gång, men de två senasta passen uppdaterar inte Twitter.
Nån som fått det att fungera? Tips?
Har kryssat i Twitter under "Andre sajter". Jag har fått det att fungera en gång, men de två senasta passen uppdaterar inte Twitter.
Nån som fått det att fungera? Tips?
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 10:00Jag har felsökt men inte kunnat hitta nån orsak. Min första misstanke var att du hade reggat ett pass som var äldre än en vecka, men så var det ju inte.
Annan möjlig orsak: Om man lägger till ett pass på ett gammalt datum (äldre än en vecka) och sedan up
Jag har felsökt men inte kunnat hitta nån orsak. Min första misstanke var att du hade reggat ett pass som var äldre än en vecka, men så var det ju inte.
Annan möjlig orsak: Om man lägger till ett pass på ett gammalt datum (äldre än en vecka) och sedan up
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 10:48Det har hänt att det inte funkat för mig också, men jag tror att det var i samband med att det på Twitter informerades om nån bugg där så jag gissade att den missade synkningen berodde på en bugg i Twitter.
Det har hänt att det inte funkat för mig också, men jag tror att det var i samband med att det på Twitter informerades om nån bugg där så jag gissade att den missade synkningen berodde på en bugg i Twitter.
Quote from Funbeat user on 9 December 2009, 21:06Nu har det fungerat 3 ggr i rad 🙂 Det verkar ha varit ett tillfälligt problem.
Nu har det fungerat 3 ggr i rad 🙂 Det verkar ha varit ett tillfälligt problem.