Quote from Guest on 30 December 2006, 12:24Frågan är om det är fel på mig eller FB, när jag försöker gå in på "min träning" , "träningsrundor" eller "träningskopmisar" så kommer det ett felmedelande. Har tömt cachen mm men det verkar inte hjälpa.
An error has occured
An error occured in the page
Frågan är om det är fel på mig eller FB, när jag försöker gå in på "min träning" , "träningsrundor" eller "träningskopmisar" så kommer det ett felmedelande. Har tömt cachen mm men det verkar inte hjälpa.
An error has occured
An error occured in the page
Quote from Camilla Höög on 30 December 2006, 12:34Du har rätt. Vissa delar av siten krånglar just nu.
Du har rätt. Vissa delar av siten krånglar just nu.
Quote from mårten jansson on 30 December 2006, 12:36Ja, jag har haft samma problem sen igårkväll. Kan inte gå in på personers sidor eller på topplistorna. Men diskusionerna fungerar..
Ja, jag har haft samma problem sen igårkväll. Kan inte gå in på personers sidor eller på topplistorna. Men diskusionerna fungerar..
Quote from Lars Ekegård on 30 December 2006, 12:37Skönta att jag inte var ensam, hade precis importerat in träningen från Piggelin och trodde det var därför det kanske strulade.
Skönta att jag inte var ensam, hade precis importerat in träningen från Piggelin och trodde det var därför det kanske strulade.
Quote from Funbeat user on 30 December 2006, 16:18Trodde datan hade pajat igen!!!! Trots allt: Gott nytt år !!
Trodde datan hade pajat igen!!!! Trots allt: Gott nytt år !!
Quote from Camilla Höög on 1 January 2007, 14:20Nu verkar det fungera igen.
Nu verkar det fungera igen.
Quote from Funbeat user on 1 January 2007, 14:35Inte för mig...
Inte för mig...
Quote from Ulf Stider on 1 January 2007, 15:37Jag har problem med mina målklockor där förra årets mål ligger kvar och dagens aktiviteter inte verkar registreras någonstans. Säkert en nyårsbugg om fler har samma problem.
På själv mållistan är allt som det ska och förra året ligger snällt på uppfyllda
Jag har problem med mina målklockor där förra årets mål ligger kvar och dagens aktiviteter inte verkar registreras någonstans. Säkert en nyårsbugg om fler har samma problem.
På själv mållistan är allt som det ska och förra året ligger snällt på uppfyllda
Quote from mårten jansson on 1 January 2007, 16:38Jag har alltid problemet att förra årets (eller veckans, eller månadens) klockor ligger kvar. De nollställs på sista dagen för målet och sedan försvinner de inte förrens två dygn efter målets sista dag..
Jag har alltid problemet att förra årets (eller veckans, eller månadens) klockor ligger kvar. De nollställs på sista dagen för målet och sedan försvinner de inte förrens två dygn efter målets sista dag..
Quote from Funbeat user on 2 January 2007, 13:21Kan inte använda "Hoppa till nästa olästa inlägg" och kommer sporadiskt åt andra sidor än förstasidan.
Blir lite ledsen i ögat eftersom det tar längre tid att försöka registrera nya pass och nå schemat än det tar att faktiskt träna.
Kan inte använda "Hoppa till nästa olästa inlägg" och kommer sporadiskt åt andra sidor än förstasidan.
Blir lite ledsen i ögat eftersom det tar längre tid att försöka registrera nya pass och nå schemat än det tar att faktiskt träna.