Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKrångel idag?
You need to log in to create posts and topics.

12

Frågan är om det är fel på mig eller FB, när jag försöker gå in på "min träning" , "träningsrundor" eller "träningskopmisar" så kommer det ett felmedelande. Har tömt cachen mm men det verkar inte hjälpa.

An error has occured
An error occured in the page

Du har rätt. Vissa delar av siten krånglar just nu.

Ja, jag har haft samma problem sen igårkväll. Kan inte gå in på personers sidor eller på topplistorna. Men diskusionerna fungerar..

Skönta att jag inte var ensam, hade precis importerat in träningen från Piggelin och trodde det var därför det kanske strulade.

Trodde datan hade pajat igen!!!! Trots allt: Gott nytt år !!

Nu verkar det fungera igen.

Inte för mig...

Jag har problem med mina målklockor där förra årets mål ligger kvar och dagens aktiviteter inte verkar registreras någonstans. Säkert en nyårsbugg om fler har samma problem.
På själv mållistan är allt som det ska och förra året ligger snällt på uppfyllda

Jag har alltid problemet att förra årets (eller veckans, eller månadens) klockor ligger kvar. De nollställs på sista dagen för målet och sedan försvinner de inte förrens två dygn efter målets sista dag..

Kan inte använda "Hoppa till nästa olästa inlägg" och kommer sporadiskt åt andra sidor än förstasidan.

Blir lite ledsen i ögat eftersom det tar längre tid att försöka registrera nya pass och nå schemat än det tar att faktiskt träna.

12