Quote from Guest on 16 October 2008, 11:17http://www.faik.org/Kraftloppet/
72 km eller maraton. Kraftloppet är ett långlopp på 72 km både individuellt och i stafettlopp för lag. Kraftloppet har dessutom ett Martonlopp för damer och herrar individuellt.
Kraftloppet har start och mål i central
http://www.faik.org/Kraftloppet/
72 km eller maraton. Kraftloppet är ett långlopp på 72 km både individuellt och i stafettlopp för lag. Kraftloppet har dessutom ett Martonlopp för damer och herrar individuellt.
Kraftloppet har start och mål i central
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 11:27Kanske, kanske...
Kanske, kanske...
Quote from Urban Nilsson on 16 October 2008, 12:0872 km men inte över Ursviks backar. Låter perfekt för mig som vill pröva längre distans än 50 km men inte längtar efter 5 varv på Extremebanan (som jag uppfattade som jobbig i sommras).
72 km men inte över Ursviks backar. Låter perfekt för mig som vill pröva längre distans än 50 km men inte längtar efter 5 varv på Extremebanan (som jag uppfattade som jobbig i sommras).
Quote from Funbeat user on 19 November 2008, 20:17Jag står nog över Kraftloppet trots allt - det krockar med GAX (50 miles) samma dag och det verkar som min hjärna har bestämt sig...
Jag står nog över Kraftloppet trots allt - det krockar med GAX (50 miles) samma dag och det verkar som min hjärna har bestämt sig...
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 17:47Här ska man ju försvara 2008 års seger på maratondistansen. (H)
Här ska man ju försvara 2008 års seger på maratondistansen. (H)
Quote from Urban Nilsson on 20 December 2008, 18:592:45:55! Utklassning!
2:45:55! Utklassning!
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 21:17Utklassning? nej, det vet jag inte...... 😉
Jag gick direkt efter målgång till massören och fick en skön och behövlig massage. (massage ingår i startavgiften)
Sedan bytte jag till torra kläder o gick till matbordet.
(maten ingår i startavgiften)Under
Utklassning? nej, det vet jag inte...... 😉
Jag gick direkt efter målgång till massören och fick en skön och behövlig massage. (massage ingår i startavgiften)
Sedan bytte jag till torra kläder o gick till matbordet.
(maten ingår i startavgiften)
Under
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 22:40Du slog tvåan med 26 minuter?!! (t+)
Är utskåpning ett bättre ord?
Du slog tvåan med 26 minuter?!! (t+)
Är utskåpning ett bättre ord?
Quote from Urban Nilsson on 20 December 2008, 23:57😀 Ska försöka mig på någon av klasserna. Tror inte jag är ett hot för dig dock! 🙂
😀 Ska försöka mig på någon av klasserna. Tror inte jag är ett hot för dig dock! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 12:08Härlig historia, M Z!
Önskar er alla lycka till. För mig blir det GAX istället 🙂
Härlig historia, M Z!
Önskar er alla lycka till. För mig blir det GAX istället 🙂