Quote from Guest on 20 March 2012, 12:2772 km på blandat underlag, ny bana 2012
Start och mål i Finspång
http://www.kraftloppet.se/Banan löps också som stafettävling, med 10 delsträckor. Stafettlöparna startar 90 minuter efter ultralöparna.
Banrekord (gamla banan)
2005 Reima Hartikainen IFK
72 km på blandat underlag, ny bana 2012
Start och mål i Finspång
Banan löps också som stafettävling, med 10 delsträckor. Stafettlöparna startar 90 minuter efter ultralöparna.
Banrekord (gamla banan)
2005 Reima Hartikainen IFK
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 12:37Ett tag riskerade loppet att läggas ner, men nu verkar det vara räddat:
http://www.folkbladet.se/nyheter/finspang/default.aspx?articleid=5969089
Ett tag riskerade loppet att läggas ner, men nu verkar det vara räddat:
http://www.folkbladet.se/nyheter/finspang/default.aspx?articleid=5969089
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 13:20Oj vilken tur att det inte läggs ner! De som springer hela loppet bryr sig nog inte om Norrköpings stadslopp... Men de som kör i lag (och det gör ju de flesta) kanske får svårt att välja.
Maken vill nog gärna springa men för oss krockar det med eventuel
Oj vilken tur att det inte läggs ner! De som springer hela loppet bryr sig nog inte om Norrköpings stadslopp... Men de som kör i lag (och det gör ju de flesta) kanske får svårt att välja.
Maken vill nog gärna springa men för oss krockar det med eventuel
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 23:15Ajajaj... den nya bansträckningen är säkert kul för stafettlagen och publiken, men jag gillar INTE att
- sträcka 2 slutar på Arena Grosvad
- sträcka 8 slutar på Arena Grosvad
- sträcka 9 börjar och slutar på Arena Grosvad
- sträcka 10 börjar och slutar på
Ajajaj... den nya bansträckningen är säkert kul för stafettlagen och publiken, men jag gillar INTE att
- sträcka 2 slutar på Arena Grosvad
- sträcka 8 slutar på Arena Grosvad
- sträcka 9 börjar och slutar på Arena Grosvad
- sträcka 10 börjar och slutar på
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 23:40Det här blir också 72 km....
Det här blir också 72 km....
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 03:02Ja, det var ju roligt att kunna springa i en stor cirkel såklart, men jag kan se fördelar med det nya upplägget. Det blir mycket lättare och roligare för stafettlagen att kunna samåka och även peppa varandra.
För min egen del har det varit lite småarbet
Ja, det var ju roligt att kunna springa i en stor cirkel såklart, men jag kan se fördelar med det nya upplägget. Det blir mycket lättare och roligare för stafettlagen att kunna samåka och även peppa varandra.
För min egen del har det varit lite småarbet
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 08:40Jo, jag inser att publik och stafettlag applåderar, och en del ultralöpare bryr sig väl inte. Sträckan blir fortfarande 72km, precis som om man hade löpt 180 varv inne på Grosvads 400m-bana, men hur kul är det?
Jag vill ha en enda lång sväng, men jag ins
Jo, jag inser att publik och stafettlag applåderar, och en del ultralöpare bryr sig väl inte. Sträckan blir fortfarande 72km, precis som om man hade löpt 180 varv inne på Grosvads 400m-bana, men hur kul är det?
Jag vill ha en enda lång sväng, men jag ins
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:39Det tycker jag du ska göra! (t+)
Det blir ju ändå inte samma sak som att springa ett lopp med renodlad varvbana.Förstår att de gör så här med tanke på alla stafettlag, har för mig att det är typ trehundra pers som springer stafett? Vet att det var ett
Det tycker jag du ska göra! (t+)
Det blir ju ändå inte samma sak som att springa ett lopp med renodlad varvbana.
Förstår att de gör så här med tanke på alla stafettlag, har för mig att det är typ trehundra pers som springer stafett? Vet att det var ett
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:51Närmare femhundra, tror jag... Och så massor av publik.
Arton ultralöpare och nitton marathonlöpare (2011) kan kanske inte förvänta sig att detaljerna utformas primärt för dem... Synd, för det var en fin runda.
Närmare femhundra, tror jag... Och så massor av publik.
Arton ultralöpare och nitton marathonlöpare (2011) kan kanske inte förvänta sig att detaljerna utformas primärt för dem... Synd, för det var en fin runda.
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:18Tur man han springa loppet på gamla sträckan.
Tur man han springa loppet på gamla sträckan.