Quote from Guest on 6 May 2011, 12:50VILL veta om de e nån anna som besväras av detta fenomen.
Har tidigare fått en känslaav att hela tarmpaket snöras ihop efter jag varit och simmat i badhuset. Så fort jag lägger mig ner lättar de och efter 20 min liggande vila släpper de. Idag började kr
VILL veta om de e nån anna som besväras av detta fenomen.
Har tidigare fått en känslaav att hela tarmpaket snöras ihop efter jag varit och simmat i badhuset. Så fort jag lägger mig ner lättar de och efter 20 min liggande vila släpper de. Idag började kr
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 13:00Det e inte så att du ätit för nära inpå simningen och inte hunnit smälta maten helt?
Det e inte så att du ätit för nära inpå simningen och inte hunnit smälta maten helt?
Quote from Elias Engqvist on 6 May 2011, 13:05Inga graviditeter som har slagit till?
Inga graviditeter som har slagit till?
Quote from Ragnhild Svens on 6 May 2011, 14:39Träningsvärk?
Träningsvärk?
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:02tack för era svar dock ej föga troligt. Brukar alltid planera mina pass oavsett vad jag tränar och låte de gå 2- 3 timmar. Gravid nej ser inte rikttigt kopplingen där efter simning alltid magkramp, träningsvärk nej inte så kraftig att när jag försöker rät
tack för era svar dock ej föga troligt. Brukar alltid planera mina pass oavsett vad jag tränar och låte de gå 2- 3 timmar. Gravid nej ser inte rikttigt kopplingen där efter simning alltid magkramp, träningsvärk nej inte så kraftig att när jag försöker rät
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 09:23Jag hade ett liknande problem när jag var liten och det infann genom att jag fick magsmärtor varje år när vi började bada i stadens utomhuspool. Som någon nämnde beror det förmodligen på att man alltid tar in lite vatten även om man inte tänker på det. Ja
Jag hade ett liknande problem när jag var liten och det infann genom att jag fick magsmärtor varje år när vi började bada i stadens utomhuspool. Som någon nämnde beror det förmodligen på att man alltid tar in lite vatten även om man inte tänker på det. Ja