Quote from Guest on 21 June 2012, 17:05Hej
I förra veckan hände de.t Trampar lugnt rätt lugnt på cykelbanan på väg hem till föräldrarna då en bil svänger vänster med resultat att jag dundrar rätt in i sidan. Klarar mig undan med ett par spruckna revben och ryggont. (Fick backspegeln i sidan).
Hej
I förra veckan hände de.t Trampar lugnt rätt lugnt på cykelbanan på väg hem till föräldrarna då en bil svänger vänster med resultat att jag dundrar rätt in i sidan. Klarar mig undan med ett par spruckna revben och ryggont. (Fick backspegeln i sidan).
Quote from Jonas Täng on 21 June 2012, 17:15Du krockade med en trafikförsäkrad bil. Bilägarens försäkringsbolag ska ta hand om det. Du lämnar in din cykel på verkstad så blir det en deal mellan dem och försäkringsbolaget vilken lösning som är smartast. (Jag råkade ut för något liknande för 1½ år se
Du krockade med en trafikförsäkrad bil. Bilägarens försäkringsbolag ska ta hand om det. Du lämnar in din cykel på verkstad så blir det en deal mellan dem och försäkringsbolaget vilken lösning som är smartast. (Jag råkade ut för något liknande för 1½ år se
Quote from Funbeat user on 21 June 2012, 20:16och du har gjort polisanmälan? Det ska du göra nämligen.
och du har gjort polisanmälan? Det ska du göra nämligen.
Quote from Funbeat user on 22 June 2012, 07:33Ja, ambulans och polis var plats och ställde frågor.
Ja, ambulans och polis var plats och ställde frågor.