Quote from Guest on 14 May 2007, 19:33Till jobbet och tillbaka. Underbart på våren. Urk i februari.
Till jobbet och tillbaka. Underbart på våren. Urk i februari.
Quote from mårten jansson on 14 May 2007, 19:43233 km från mig... Allting verkar vara långt från mig!
233 km från mig... Allting verkar vara långt från mig!
Quote from ellen olsson on 14 May 2007, 19:452km från mig men jag vill ändå inte se en endaste cykelrunda i den här gruppen! :@ *suck*
2km från mig men jag vill ändå inte se en endaste cykelrunda i den här gruppen! :@ *suck*
Quote from Funbeat user on 14 May 2007, 20:32Det finns en grupp som heter Cykelrundor. Lägg gärna alla fina rundor där och behåll diskussionerna om cykling här.
OT: Funderar på att starta en grupp som heter Avstånd till felplacerade cykelrundor, jag räknar med att den kommer att bli både stor och f
Det finns en grupp som heter Cykelrundor. Lägg gärna alla fina rundor där och behåll diskussionerna om cykling här.
OT: Funderar på att starta en grupp som heter Avstånd till felplacerade cykelrundor, jag räknar med att den kommer att bli både stor och f
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 10:4923 mil!
Raymonds grupp för avståndsmätarna till fellagda rundor ... jag hoppas den inte har framtiden för sig ... men jag är rädd att den har det ...
23 mil!
Raymonds grupp för avståndsmätarna till fellagda rundor ... jag hoppas den inte har framtiden för sig ... men jag är rädd att den har det ...
Quote from Funbeat user on 15 May 2007, 20:21Blir det seger för mig den här gången ?
1 km ifrån !!!
Blir det seger för mig den här gången ?
1 km ifrån !!!
Quote from Torbjörn Ohlsson on 15 May 2007, 22:09Jag slår dig med en mil Denize! Alltså - jag har längre än du!
Jag slår dig med en mil Denize! Alltså - jag har längre än du!
Quote from Lena O on 15 May 2007, 22:12KC: 267 från mig 😉
KC: 267 från mig 😉