Quote from Guest on 18 June 2009, 07:41Fantastiskt vilket känsligt verktyg kroppen är.
Har haft lite problem med att det gör ont i höger armveck när jag är ute och trampar.
Funderat lite på varför det bara är på höger.
Efter 80mil så upptäcker jag att styret inte sitter rakt utan är lite, lite
Fantastiskt vilket känsligt verktyg kroppen är.
Har haft lite problem med att det gör ont i höger armveck när jag är ute och trampar.
Funderat lite på varför det bara är på höger.
Efter 80mil så upptäcker jag att styret inte sitter rakt utan är lite, lite
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 07:51Det är därför ofta väldigt svårt att "veta" vad som är fel om inte sadel, klossar/skor eller styre är symmetriskt inställt.
Du får starta en styrskola..
Det är därför ofta väldigt svårt att "veta" vad som är fel om inte sadel, klossar/skor eller styre är symmetriskt inställt.
Du får starta en styrskola..
Quote from Berit Bengtson on 18 June 2009, 08:05För att krångal till det hela ytterligare så är nästan alla av oss inte helt symmetriska.
Vi har liite olika långa ben, olika långa armar, fötter osvDessutom är vi olika starka i hö/vä och har dessutom olika rörlighet...
Du hade helt enkelt en rejäl tu
För att krångal till det hela ytterligare så är nästan alla av oss inte helt symmetriska.
Vi har liite olika långa ben, olika långa armar, fötter osv
Dessutom är vi olika starka i hö/vä och har dessutom olika rörlighet...
Du hade helt enkelt en rejäl tu
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 08:06Jag har cycklingben.
Jag har cycklingben.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 10:12Gick i backen i våras, låg fart (rullgrus) och då blev det skrapmärken på båda växlingshandtagen så jag var lite misstänktsam mot styret.
Upptäckte dock inte snedheten direkt
Gick i backen i våras, låg fart (rullgrus) och då blev det skrapmärken på båda växlingshandtagen så jag var lite misstänktsam mot styret.
Upptäckte dock inte snedheten direkt