Quote from Guest on 16 October 2012, 10:57Tills imorgon på simkursen har vi hemläxa att knåpa ihop 200 m "vad jag vill eller behöver träna på".
Jag behöver väl träna på allt, menförutom att lära mig fjäril så är mitt bröstsim bland världens absolut sämsta, så är det någon som har bra tips på övn
Tills imorgon på simkursen har vi hemläxa att knåpa ihop 200 m "vad jag vill eller behöver träna på".
Jag behöver väl träna på allt, menförutom att lära mig fjäril så är mitt bröstsim bland världens absolut sämsta, så är det någon som har bra tips på övn
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 11:07du kan köra 25m av varje övningar
BRÖSTSIMSBEN PÅ RYGG
VARFÖR Lära sig att simma med rak höftled.
HUR Ligg på rygg med armarna utmed sidorna. Gör bentaget utan att knäna bryter vattenytan eller att höften sjunker mot bottnen. Dra fötterna bakåt, vinkla
du kan köra 25m av varje övningar
BRÖSTSIMSBEN PÅ RYGG
VARFÖR Lära sig att simma med rak höftled.
HUR Ligg på rygg med armarna utmed sidorna. Gör bentaget utan att knäna bryter vattenytan eller att höften sjunker mot bottnen. Dra fötterna bakåt, vinkla
Quote from Funbeat user on 17 October 2012, 09:02Tack, ska försöka smälta det här ...
Tack, ska försöka smälta det här ...
Quote from Funbeat user on 30 October 2012, 09:08http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=131480