Quote from Guest on 17 March 2008, 21:16Nu var det ju första gången jag var i Portugal med Springtime, men jag måste säga att jag tyckte det var kanon och kommer säkert at återvända. Vad tyckte ni?
Nu var det ju första gången jag var i Portugal med Springtime, men jag måste säga att jag tyckte det var kanon och kommer säkert at återvända. Vad tyckte ni?
Quote from Funbeat user on 17 March 2008, 21:26Jag kan bara hålla med dig =) Hade förmånen att få vara en vecka till, det var förståss fantastikst kul men sedan väldigt tråkigt att åka iväg därifrån sen. Men ett är säkert, är jag bara frisk och hel nästa år, så återfinns jag där även nästa vinter/vår.
Jag kan bara hålla med dig =) Hade förmånen att få vara en vecka till, det var förståss fantastikst kul men sedan väldigt tråkigt att åka iväg därifrån sen. Men ett är säkert, är jag bara frisk och hel nästa år, så återfinns jag där även nästa vinter/vår.
Quote from Funbeat user on 19 March 2008, 09:16Jag har bjudit in fler, hoppas att de också registrerar sig och hittar hit.
Jag har bjudit in fler, hoppas att de också registrerar sig och hittar hit.
Quote from Funbeat user on 27 March 2008, 21:45Och nu hittade jag hit till diskussionsdelen också. 🙂
Det var underbart att vara nere i Portugal och kuta. Vad som händer nästa år är för tidigt att sia om, men givetvis skulle jag gärna åka ner igen.
Och nu hittade jag hit till diskussionsdelen också. 🙂
Det var underbart att vara nere i Portugal och kuta. Vad som händer nästa år är för tidigt att sia om, men givetvis skulle jag gärna åka ner igen.