Quote from Guest on 11 March 2009, 06:44Såg denna reklam ofta i London .... inte henne på hojen men ett rolig inslag
http://www.youtube.com/watch?v=4MFg66qy53c
Såg denna reklam ofta i London .... inte henne på hojen men ett rolig inslag
Quote from Rasmus Olsson on 11 March 2009, 06:54Bara så ni vet, att varje gång jag också är ute med min enpetare, är det mellan extranumren.
Bara så ni vet, att varje gång jag också är ute med min enpetare, är det mellan extranumren.
Quote from Sandra Näslund on 11 March 2009, 10:25Och så titta på "making of..." så inser man att man är lika reklamtorsk som alltid hon cyklar ju inte ens själv. Sälj en livsstil...
Men hojpan var snygg.
Och så titta på "making of..." så inser man att man är lika reklamtorsk som alltid hon cyklar ju inte ens själv. Sälj en livsstil...
Men hojpan var snygg.
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 12:41såklart att hon inte cyklade själv, cykla är ju farligt och kräver minst tjuggefjorton extraförsäkringar "over there".
såklart att hon inte cyklade själv, cykla är ju farligt och kräver minst tjuggefjorton extraförsäkringar "over there".
Quote from Lena O on 11 March 2009, 23:00Zäta: "Over there" being??
Zäta: "Over there" being??
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 09:54USA
USA
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:05Är inte Duffy britt?
Är inte Duffy britt?
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:17Walesare - räknas som britt men inte engelsk.
Walesare - räknas som britt men inte engelsk.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 10:17CocaCola är amerikanskt så de säkrar nog upp med både hängslen, livrem, krockkuddar och massor med försäkringar...
CocaCola är amerikanskt så de säkrar nog upp med både hängslen, livrem, krockkuddar och massor med försäkringar...
Quote from Lena O on 12 March 2009, 14:21Yeah Duffy är Britt, (passa oss engelsmän när Alan Wells vinner 100m OS Final)
Yeah Duffy är Britt, (passa oss engelsmän när Alan Wells vinner 100m OS Final)