Quote from Guest on 20 September 2013, 09:08OBS! Ingen tävling!
Årets långpasshelg är här! KUL-helgen!
Helgen då vi likasinnade träffas, springer, minglar och har trevligt ska i år anordnas i Värmländska Kristinehamn vid Vänern. Hit tar du dig enkelt med bil eller tåg, 25 mil från Stockholm, Göte
OBS! Ingen tävling!
Årets långpasshelg är här! KUL-helgen!
Helgen då vi likasinnade träffas, springer, minglar och har trevligt ska i år anordnas i Värmländska Kristinehamn vid Vänern. Hit tar du dig enkelt med bil eller tåg, 25 mil från Stockholm, Göte
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 09:18Jag har alltid tolkat det som att KUL-helgen är för landslagsgruppen, men är det alltså öppet för alla intresserade?
Jag har alltid tolkat det som att KUL-helgen är för landslagsgruppen, men är det alltså öppet för alla intresserade?
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 09:30Ja, i högsta grad. Landslaget har sina egna läger.
Ja, i högsta grad. Landslaget har sina egna läger.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 09:36Håller med Mikael. KUL-helgen skapades med normala utlralöpare och de som skulle vilja bli ultralöpare som målgrupp. Landslagsgruppen fanns inte ens när KUL-helgen bildades.
Håller med Mikael. KUL-helgen skapades med normala utlralöpare och de som skulle vilja bli ultralöpare som målgrupp. Landslagsgruppen fanns inte ens när KUL-helgen bildades.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 09:50Jag var med på första (tror jag) från Mem till Motala. Det var väldigt kul och givande.
Minnen som när min rumskamrat Kjell-Ove brände upp sina skor på elementet och tvingades avstå dag 2, samt första mötet med Behnam som gjorde sina första trevande ultr
Jag var med på första (tror jag) från Mem till Motala. Det var väldigt kul och givande.
Minnen som när min rumskamrat Kjell-Ove brände upp sina skor på elementet och tvingades avstå dag 2, samt första mötet med Behnam som gjorde sina första trevande ultr
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 10:02Ok, eftersom det arrangeras av KUL (eller är det återigen jag som missuppfattat det?) och det i samma veva presenteras kvalgränser till Landslagsgruppen som är en plantskola för det egentliga Landslaget som skiftar från år till år så har det på något sätt
Ok, eftersom det arrangeras av KUL (eller är det återigen jag som missuppfattat det?) och det i samma veva presenteras kvalgränser till Landslagsgruppen som är en plantskola för det egentliga Landslaget som skiftar från år till år så har det på något sätt
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 10:29Mem-Motala år 2008 var den första KUL-helgen.
Därefter har det arrangeras varje år med hela tiden nya ansvariga och nya platser.
Vem som får det året efter brukar (men inte nödvändigtvis) bestämmas på/under KUL-helgen.
Som alla redan skrivit, KUL-helgen ä
Mem-Motala år 2008 var den första KUL-helgen.
Därefter har det arrangeras varje år med hela tiden nya ansvariga och nya platser.
Vem som får det året efter brukar (men inte nödvändigtvis) bestämmas på/under KUL-helgen.
Som alla redan skrivit, KUL-helgen ä
Quote from Funbeat user on 5 November 2013, 23:56hur kommer man sig dit från tågstationen
hur kommer man sig dit från tågstationen
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 08:22@ Linda, kontakta Sandra så kan hon se till att du blir hämtad vid stationen.
Funkar inte det så hör av dig igen.
@ Linda, kontakta Sandra så kan hon se till att du blir hämtad vid stationen.
Funkar inte det så hör av dig igen.
Quote from Funbeat user on 6 November 2013, 14:48Ser fram emot att känna mig ung 😉
Ser fram emot att känna mig ung 😉