Quote from Guest on 14 October 2008, 20:09OBS! Ingen tävling utan gemensam träning arrangerat av Kommittén för Ultradistanslöpning, fredag 14 november t.o.m. söndag 16 november.
Två dagars löpning längs Göta Kanal från Mem till Motala, sammanlagt 100 km. Samling i Motala för avfärd mot Mem 18:00
OBS! Ingen tävling utan gemensam träning arrangerat av Kommittén för Ultradistanslöpning, fredag 14 november t.o.m. söndag 16 november.
Två dagars löpning längs Göta Kanal från Mem till Motala, sammanlagt 100 km. Samling i Motala för avfärd mot Mem 18:00
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:19Deltagarlistan har precis lagts ut på http://www.ultradistans.se
Nu är det bara sex platser kvar, så skynda er och anmäl ifall ni ska med! 🙂
Deltagarlistan har precis lagts ut på http://www.ultradistans.se
Nu är det bara sex platser kvar, så skynda er och anmäl ifall ni ska med! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:24Jösses vad jag önskar att jag kunde vara med på detta!!!!!!!!!
Jösses vad jag önskar att jag kunde vara med på detta!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:25Det vore ju för jäkla kul, och om inte mitt knä vore så...
Det vore ju för jäkla kul, och om inte mitt knä vore så...
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 20:27Låter ju jätteroligt, om man hade haft tid. Hoppas det kommer fler chanser till liknande grejor!
Låter ju jätteroligt, om man hade haft tid. Hoppas det kommer fler chanser till liknande grejor!
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:04Det kommer faktiskt fler chanser, men man måste våga hoppa på tåget någon gång. Det är alltid till första anmälningen som man tvekar längst.
Det kommer faktiskt fler chanser, men man måste våga hoppa på tåget någon gång. Det är alltid till första anmälningen som man tvekar längst.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:33Jag vill så det värker, men jag vågar inte. Jag kan springa 5-6km utan att få besvär av löparknäet i dagsläget. Då är det inte slugt att tiodubbla den distansen, och två dagar i rad dessutom.
Men jag vill!
Kommer det fler såna här roliga arrangemang när
Jag vill så det värker, men jag vågar inte. Jag kan springa 5-6km utan att få besvär av löparknäet i dagsläget. Då är det inte slugt att tiodubbla den distansen, och två dagar i rad dessutom.
Men jag vill!
Kommer det fler såna här roliga arrangemang när
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:36Det är klart man inte skall åka om man har problem med knäna eller något annat. Det kommer fler möjligheter och kroppen skall man ha kvar hela livet.
Det är klart man inte skall åka om man har problem med knäna eller något annat. Det kommer fler möjligheter och kroppen skall man ha kvar hela livet.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:42Jo, det har du rätt i, och kommer det fler chanser känns det inte så kymigt att behöva avstå den här gången. 🙂
Jo, det har du rätt i, och kommer det fler chanser känns det inte så kymigt att behöva avstå den här gången. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:44Är dålig på att hitta info på andra ställen än här på fun beat (tidsbrist eller vad jag nu ska skylla på) så lägg gärna ut fler liknande grejor när ni får nys om dom!
Är dålig på att hitta info på andra ställen än här på fun beat (tidsbrist eller vad jag nu ska skylla på) så lägg gärna ut fler liknande grejor när ni får nys om dom!