Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatKul läsning
You need to log in to create posts and topics.

http://www.svd.se/mathalsa/mathalsa/artikel_3731257.svd

(t+)

Har redan läst den i tråden "Funbeat i SvD" i gruppen prat. Ska bli intressant att se hur många andra trådar som kommer att ta upp den. Men kul läsning var det. Tack.

Jag är inte medlem i gruppen Prat, och det är jag nog inte ensam om heller 🙂

Jag är inte heller med i prat och tycker länken passar jättebra hit, däremot så uppskattar jag alltid en kort beskrivning av vad länken egentligen innehåller så jag vet om det är nån idé att klicka på den eller inte. Nu gjorde jag det som tur är, men det

Du är snäll du Fredrika, hade inte en tanke på att lämna en beskrivning faktiskt. Kan vara bra att försöka komma ihåg till nästa gång 🙂

Ni har så rätt. Tänkte mig inte för. Sorry. Massor med grupper som jag inte heller är med i.

Apropå artikeln så undrar man vad det är för pucko som kokat ihop i sitt lilla huvud att "det finns ingen värdighet i löpning"? Låt vara att personen i fråga tänkte så innan h*n själv provat löpning, men aldrig ens vid denna punkt i mitt liv skulle jag fä

tack
är inte heller med i "Prat"

Hurra! Äntligen kan mina nära & kära förstå att jag inte är helt galen. Eller inte helt ensam om att vara det i alla fall... Heja oss!