Quote from Guest on 1 November 2009, 10:20http://www.svd.se/mathalsa/mathalsa/artikel_3731257.svd
(t+)
http://www.svd.se/mathalsa/mathalsa/artikel_3731257.svd
(t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 10:30Har redan läst den i tråden "Funbeat i SvD" i gruppen prat. Ska bli intressant att se hur många andra trådar som kommer att ta upp den. Men kul läsning var det. Tack.
Har redan läst den i tråden "Funbeat i SvD" i gruppen prat. Ska bli intressant att se hur många andra trådar som kommer att ta upp den. Men kul läsning var det. Tack.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 10:35Jag är inte medlem i gruppen Prat, och det är jag nog inte ensam om heller 🙂
Jag är inte medlem i gruppen Prat, och det är jag nog inte ensam om heller 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 11:15Jag är inte heller med i prat och tycker länken passar jättebra hit, däremot så uppskattar jag alltid en kort beskrivning av vad länken egentligen innehåller så jag vet om det är nån idé att klicka på den eller inte. Nu gjorde jag det som tur är, men det
Jag är inte heller med i prat och tycker länken passar jättebra hit, däremot så uppskattar jag alltid en kort beskrivning av vad länken egentligen innehåller så jag vet om det är nån idé att klicka på den eller inte. Nu gjorde jag det som tur är, men det
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 11:17Du är snäll du Fredrika, hade inte en tanke på att lämna en beskrivning faktiskt. Kan vara bra att försöka komma ihåg till nästa gång 🙂
Du är snäll du Fredrika, hade inte en tanke på att lämna en beskrivning faktiskt. Kan vara bra att försöka komma ihåg till nästa gång 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 12:53Ni har så rätt. Tänkte mig inte för. Sorry. Massor med grupper som jag inte heller är med i.
Ni har så rätt. Tänkte mig inte för. Sorry. Massor med grupper som jag inte heller är med i.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 13:45Apropå artikeln så undrar man vad det är för pucko som kokat ihop i sitt lilla huvud att "det finns ingen värdighet i löpning"? Låt vara att personen i fråga tänkte så innan h*n själv provat löpning, men aldrig ens vid denna punkt i mitt liv skulle jag fä
Apropå artikeln så undrar man vad det är för pucko som kokat ihop i sitt lilla huvud att "det finns ingen värdighet i löpning"? Låt vara att personen i fråga tänkte så innan h*n själv provat löpning, men aldrig ens vid denna punkt i mitt liv skulle jag fä
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 11:12tack
är inte heller med i "Prat"
tack
är inte heller med i "Prat"
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 18:31Hurra! Äntligen kan mina nära & kära förstå att jag inte är helt galen. Eller inte helt ensam om att vara det i alla fall... Heja oss!
Hurra! Äntligen kan mina nära & kära förstå att jag inte är helt galen. Eller inte helt ensam om att vara det i alla fall... Heja oss!