Quote from Guest on 19 August 2008, 08:096 km, 10 km, stavgång 6 km
www.idrottonline.se/uppsala/uppsalalk
6 km, 10 km, stavgång 6 km
http://www.idrottonline.se/uppsala/uppsalalk
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 08:19Ser lättlöpt ut och en perfekt avslutning på löpningssäsongen vid övergången till längdskidorna.
Ser lättlöpt ut och en perfekt avslutning på löpningssäsongen vid övergången till längdskidorna.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 11:00Jag åker upp på söndag men kan tyvärr inte erbjuda plats i bilen, hela familjen ville visst åka med. (t+)
Nån mer ståkkhålmare som kommer att dyka upp? Ett litet gäng Uppsalafunbeatare vet jag ska vara där.
Jag åker upp på söndag men kan tyvärr inte erbjuda plats i bilen, hela familjen ville visst åka med. (t+)
Nån mer ståkkhålmare som kommer att dyka upp? Ett litet gäng Uppsalafunbeatare vet jag ska vara där.
Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 23:30Jag åker upp på söndag och kan VISST erbjuda plats i bilen. Resten av familjen skulle ta en lat söndagsmorgon och orkade inte följa med i alla fall.
Så, är det nån som vill åka med? PM:a mej så ordnar vi det.
Jag åker upp på söndag och kan VISST erbjuda plats i bilen. Resten av familjen skulle ta en lat söndagsmorgon och orkade inte följa med i alla fall.
Så, är det nån som vill åka med? PM:a mej så ordnar vi det.
Quote from Funbeat user on 19 October 2008, 15:13Då var det avklarat.
Litet trevligt lopp, bara 150 deltagare. Jag tror att jag sprang halva loppet utan att ens sen en annan deltagare. Det här loppet hade nog det mest varierande underlag jag varit med om. Från landsväg till stadsgata, trottoarer, asfalt
Då var det avklarat.
Litet trevligt lopp, bara 150 deltagare. Jag tror att jag sprang halva loppet utan att ens sen en annan deltagare. Det här loppet hade nog det mest varierande underlag jag varit med om. Från landsväg till stadsgata, trottoarer, asfalt
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 12:59Säker på att GPS-mätaren fungerade hela loppet?
Jag sprang på 41.03 och tryckte mellantider på alla km-markeringar. Tyckte det stämde hela tiden.
Säker på att GPS-mätaren fungerade hela loppet?
Jag sprang på 41.03 och tryckte mellantider på alla km-markeringar. Tyckte det stämde hela tiden.
Quote from Funbeat user on 20 October 2008, 15:00Numminen (ovan) verkar oxå ha använt GPS och han får samma sträcka.
Jag redigerade också rundan för att se om det vara några missade hörn eller kurvor men fick bara till 100 m extra. Så vi får väl se om dom mäter om den till nästa år. Och asfalterar hela
Numminen (ovan) verkar oxå ha använt GPS och han får samma sträcka.
Jag redigerade också rundan för att se om det vara några missade hörn eller kurvor men fick bara till 100 m extra. Så vi får väl se om dom mäter om den till nästa år. Och asfalterar hela