Quote from Guest on 15 March 2012, 13:32Då var det dags igen! Den 15:e april går starten för det andra Kungälvsloppet i ordningen.
Få ut lite av den vinterträning du slitit med under årets mörka tid. Passa på att testa hur kroppen mår efter en lång och kall vinter. Eller varför inte bara ta det
Då var det dags igen! Den 15:e april går starten för det andra Kungälvsloppet i ordningen.
Få ut lite av den vinterträning du slitit med under årets mörka tid. Passa på att testa hur kroppen mår efter en lång och kall vinter. Eller varför inte bara ta det
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 13:42Kanske dags att bearbeta de traumatiska barndomsminnena från skolgympan där vi fick springa 2,5 km så fort vi bara orkade och blev betygsatta för resten av livet på detta. Jag har sprungit i Fontin fyra gånger sen dess.
Vad tror ni? Vågar jag?
Kanske dags att bearbeta de traumatiska barndomsminnena från skolgympan där vi fick springa 2,5 km så fort vi bara orkade och blev betygsatta för resten av livet på detta. Jag har sprungit i Fontin fyra gånger sen dess.
Vad tror ni? Vågar jag?