Quote from Guest on 22 November 2009, 20:52Jag skulle vilja kunna välja bort knappen "DELA" i mina inställningar.
EDIT: Lagt till ordet knappen.
Jag skulle vilja kunna välja bort knappen "DELA" i mina inställningar.
EDIT: Lagt till ordet knappen.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:02???
Var?Du var lite för kortfattad för mig iaf...
???
Var?
Du var lite för kortfattad för mig iaf...
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:06Ahaaaaa
Jag letade undter "Mina inställningar" och fattade noll 🙂Ja, den knappen har jag aldrig använt...
Ahaaaaa
Jag letade undter "Mina inställningar" och fattade noll 🙂
Ja, den knappen har jag aldrig använt...
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:08Jag skulle också vilja ta bort den.
Jag skulle också vilja ta bort den.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:19Kör ni Firefox går det att göra med Adblock.
MVH
//Fredrik
Kör ni Firefox går det att göra med Adblock.
MVH
//Fredrik
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:23Inte för att jag har med det att göra egentligen men varför?
Inte för att jag har med det att göra egentligen men varför?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:27För att det känns onödigt när man inte använder det.
För att det känns onödigt när man inte använder det.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:51Knappen "DELA" öppnar sig när man minst vill det och eftersom jag aldrig använder den så skulle jag vilja slippa den.
Knappen "DELA" öppnar sig när man minst vill det och eftersom jag aldrig använder den så skulle jag vilja slippa den.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 23:01Den förklaringen köper jag. Och förslaget.
Den förklaringen köper jag. Och förslaget.
Quote from Camilla Höög on 23 November 2009, 06:27Adblock, som redan nämnt ovan, löser problemet.
Adblock, som redan nämnt ovan, löser problemet.