Quote from Guest on 21 September 2011, 10:03Hej!
Har precis testat FunBeat för första gången. Har några kommentarer om kurvdiagrammet som man kan studera för respektive träningspass:
1. I Firefox kraschar flash när man väljer att visa diagrammet. Har senaste release av Firefox och Adobe Flash plu
Hej!
Har precis testat FunBeat för första gången. Har några kommentarer om kurvdiagrammet som man kan studera för respektive träningspass:
1. I Firefox kraschar flash när man väljer att visa diagrammet. Har senaste release av Firefox och Adobe Flash plu
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 10:13STORT +1 på punkt nummer 3!
Framförallt för att kunna ta fram sträcktider på lite längre pass. Klart man vill veta vad man gjorde på milen om man får en bra tid på två liksom! 🙂
STORT +1 på punkt nummer 3!
Framförallt för att kunna ta fram sträcktider på lite längre pass. Klart man vill veta vad man gjorde på milen om man får en bra tid på två liksom! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 10:46Ja, instämmer med Stjärndamen!
Ja, instämmer med Stjärndamen!
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 18:29Bra förslag.
Först och främst vill jag dock kunna se mina diagram. Adobe flash player (10) kraschar hela tiden och jag har inte kunnat se ett diagram sen den stora uppdateringen. BAra testat FF än så länge.
Är det nån med FF som fått diagrammen att fu
Bra förslag.
Först och främst vill jag dock kunna se mina diagram. Adobe flash player (10) kraschar hela tiden och jag har inte kunnat se ett diagram sen den stora uppdateringen. BAra testat FF än så länge.
Är det nån med FF som fått diagrammen att fu
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:29Det är knappast Olles fel att Flash kraschar, alldeles oavsett vad han har hittat på faktiskt, och det fungerar utmärkt för mig. FF5 och FF7, Flash 10, Mac OS X 10.5.
Det är knappast Olles fel att Flash kraschar, alldeles oavsett vad han har hittat på faktiskt, och det fungerar utmärkt för mig. FF5 och FF7, Flash 10, Mac OS X 10.5.
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:41Det funkar/kraschar för mig beroende på hur många datapunkter diagramet består av. Kör jag med 1-sekunds reg och långpass, så fuinkar det inte. Se gårdagens pass, tex.
Korta pass eller pass med smart reg funkar betydligt oftare, men man kan få vänta en s
Det funkar/kraschar för mig beroende på hur många datapunkter diagramet består av. Kör jag med 1-sekunds reg och långpass, så fuinkar det inte. Se gårdagens pass, tex.
Korta pass eller pass med smart reg funkar betydligt oftare, men man kan få vänta en s
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:51Jo, så är det ju. Så bra att jag kan få tips här då.
Jag har testat på lite olika datorer här hemma och på olika stora diagram (t.ex. en 5-h registrering) och det funkar på min gamla arbetshäst med google chrome. I FF fungerar inte Funbeat över huvud tag
Jo, så är det ju. Så bra att jag kan få tips här då.
Jag har testat på lite olika datorer här hemma och på olika stora diagram (t.ex. en 5-h registrering) och det funkar på min gamla arbetshäst med google chrome. I FF fungerar inte Funbeat över huvud tag
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 19:54Jag har inte 1s registrering men diagrammet för Vätternrundan får jag upp och det får nog räknas som många mätpunkter, det är iaf nio timmar långt. På Mac:en har jag 10.2.153.1 installerad. Kolla om det finns uppdateringar till Flash. Som sagt oavsett vad
Jag har inte 1s registrering men diagrammet för Vätternrundan får jag upp och det får nog räknas som många mätpunkter, det är iaf nio timmar långt. På Mac:en har jag 10.2.153.1 installerad. Kolla om det finns uppdateringar till Flash. Som sagt oavsett vad
Quote from Elias Engqvist on 6 October 2011, 20:36Magnus: Funkade för mig men jag kan hålla med om att det gick segt - använde troligen en massa minne:
BILD:http://redsports.se/pictures/MagnusHomann.png
Magnus: Funkade för mig men jag kan hålla med om att det gick segt - använde troligen en massa minne: