Quote from Guest on 26 August 2008, 12:33Vill köpa en billig racer (vem vill inte det?).
CRC i england säljer denna för 3900 kr inklusive frakt:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=14992
Frame: B1 6061
Forks: Alloy
Front Der: Shimano 2200
Rear Der: Shimano 2200
Shifters:
Vill köpa en billig racer (vem vill inte det?).
CRC i england säljer denna för 3900 kr inklusive frakt:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=14992
Frame: B1 6061
Forks: Alloy
Front Der: Shimano 2200
Rear Der: Shimano 2200
Shifters:
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:43Om jag var i din situation så skulle jag hellre satsa på något begagnat för att få mer för pengarna.
Om jag var i din situation så skulle jag hellre satsa på något begagnat för att få mer för pengarna.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 12:56Problemet är att jag är 192 cm lång med ben som borde ha passat bättre på en som är 205 cm. Begagnat-marknaden får inte lika stort utbud då... 🙁
Problemet är att jag är 192 cm lång med ben som borde ha passat bättre på en som är 205 cm. Begagnat-marknaden får inte lika stort utbud då... 🙁
Quote from Zsuzsi Zsédely on 26 August 2008, 13:00Shimano 2200 är nog typ Biltema eller Elgiganten-kvalitet!
Cykelringen har säkert nåt liknande.....
Att köpa cykel där finns inte i min sinnevärld!
Köp begagnat om det är pengarna det hänger på!Annars går du på Sportson, cykelcity, eller varför inte din
Shimano 2200 är nog typ Biltema eller Elgiganten-kvalitet!
Cykelringen har säkert nåt liknande.....
Att köpa cykel där finns inte i min sinnevärld!
Köp begagnat om det är pengarna det hänger på!
Annars går du på Sportson, cykelcity, eller varför inte din
Quote from anders fahlström on 26 August 2008, 13:08Ett annat problem med den cykeln är ju att den största de har är 56cm ram och det är säkerligen för litet för din längd.
Ett annat problem med den cykeln är ju att den största de har är 56cm ram och det är säkerligen för litet för din längd.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:03Harald Nyborg har en Busetto stl.56-57 för de pengarna med bättre grejor.
Harald Nyborg har en Busetto stl.56-57 för de pengarna med bättre grejor.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:06En hög ram blir för lång för dig, utan du får köra med lååång sadelstolpe och distanser till styrstammen.
En hög ram blir för lång för dig, utan du får köra med lååång sadelstolpe och distanser till styrstammen.
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:08Bor i Linköping. Som sagt, jag är inte normalbyggd så det är svårt att hitta bra begagnade grejer.
Cykeln finns även i 61 såg jag. Jag kan nog gissa mig till att man får vad man betalar för, det jag undrade var hur den stod sig mot instegsmodeller på sve
Bor i Linköping. Som sagt, jag är inte normalbyggd så det är svårt att hitta bra begagnade grejer.
Cykeln finns även i 61 såg jag. Jag kan nog gissa mig till att man får vad man betalar för, det jag undrade var hur den stod sig mot instegsmodeller på sve
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:09> En hög ram blir för lång för dig, utan du får köra med lååång sadelstolpe och distanser till styrstammen.
Tack för tipset david!
> En hög ram blir för lång för dig, utan du får köra med lååång sadelstolpe och distanser till styrstammen.
Tack för tipset david!
Quote from Funbeat user on 26 August 2008, 14:11Det finns kanske någon WSD(tjejram) i 58-60.
Dock inte i den prisklassen...
Det finns kanske någon WSD(tjejram) i 58-60.
Dock inte i den prisklassen...