Quote from Guest on 26 March 2012, 19:27Start och mål på Källbrinks IP, Huddinge.
http://www.kvantumloppet.se/
Start och mål på Källbrinks IP, Huddinge.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:37Bor bara några minuter ifrån så kunde inte hålla mig ifrån detta lopp 🙂
Bor bara några minuter ifrån så kunde inte hålla mig ifrån detta lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:41Ett av de första loppen (tredje, faktiskt) jag sprang i min "karriär". Fyra år sen. The memories...
Ett av de första loppen (tredje, faktiskt) jag sprang i min "karriär". Fyra år sen. The memories...
Quote from Funbeat user on 19 April 2012, 09:55Meeeh, det var ju inte snö och kyl jag trodde att jag skulle få på det här loppet när jag anmälde mig för två månader sedan.. *brrr*
Meeeh, det var ju inte snö och kyl jag trodde att jag skulle få på det här loppet när jag anmälde mig för två månader sedan.. *brrr*
Quote from Funbeat user on 21 April 2012, 09:39Jag älskar att Darth Vader från The Dark Side ska vara med 😀
Jag älskar att Darth Vader från The Dark Side ska vara med 😀
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 20:03Det blev ju inte helt fel löpväder trots allt. Kanske kunde ha varit lite varmare.
Bäst var väl ändå damen som hade ordnat en helt privat vätskekontroll efter ca 2,5 km (och 7,5 km) med både saft och vatten.
/Gojan
Det blev ju inte helt fel löpväder trots allt. Kanske kunde ha varit lite varmare.
Bäst var väl ändå damen som hade ordnat en helt privat vätskekontroll efter ca 2,5 km (och 7,5 km) med både saft och vatten.
/Gojan
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 20:14Ja, det var gulligt gjort. Själv hade jag mitt sämsta lopp någonsin, har nog inte sprungit så här långsamt ens på träning. Men det var rätt oinspirerande att springa helt själv (jo, jag tappade ALLA) och på de vägar man springer på träning. Imponerad av e
Ja, det var gulligt gjort. Själv hade jag mitt sämsta lopp någonsin, har nog inte sprungit så här långsamt ens på träning. Men det var rätt oinspirerande att springa helt själv (jo, jag tappade ALLA) och på de vägar man springer på träning. Imponerad av e
Quote from Funbeat user on 22 April 2012, 20:44Jag tar på mig ansvar för funbeathuvudbonaden! Tycker loppet var riktigt kul trots det lite grådaskiga vädret. Tappade min draghjälp efter första varvet och blev rätt ensam på det andra, men som sagt var det idel trevliga funktionärer och även lite publik
Jag tar på mig ansvar för funbeathuvudbonaden! Tycker loppet var riktigt kul trots det lite grådaskiga vädret. Tappade min draghjälp efter första varvet och blev rätt ensam på det andra, men som sagt var det idel trevliga funktionärer och även lite publik