Quote from Guest on 11 May 2008, 18:14Start i Mjölby
125 km kl 10.00
65 km kl 10.10
10 km kl 10.30http://www.scf.se/files/%7B47BC2488-6D4A-4D21-AE1C-0495150E41A5%7D.pdf
Start i Mjölby
125 km kl 10.00
65 km kl 10.10
10 km kl 10.30
http://www.scf.se/files/%7B47BC2488-6D4A-4D21-AE1C-0495150E41A5%7D.pdf
Quote from Charlotte Skoglund on 11 May 2008, 18:24körde långa varianten för första gången, det var ngn som skulle följa cyklisterna ut ur mjölby o det gick så där hela fältet splittrat innan man kom ut på vägarna o motvinden, kanon... så det blev mkt dragjobb i den underbara vinden. men soligt varmt o un
körde långa varianten för första gången, det var ngn som skulle följa cyklisterna ut ur mjölby o det gick så där hela fältet splittrat innan man kom ut på vägarna o motvinden, kanon... så det blev mkt dragjobb i den underbara vinden. men soligt varmt o un
Quote from Åsa Tysklind on 11 May 2008, 18:31Ja det gick fort tills fältet splitrades, jag missade precis 2 klungan.
Efter ett tag så blev vi en liten klunga och körde bra och trevlig fart tills vi skulle svänga vänster på något ställe och det missade vi och förata man bromsar det gör inte jag kör i
Ja det gick fort tills fältet splitrades, jag missade precis 2 klungan.
Efter ett tag så blev vi en liten klunga och körde bra och trevlig fart tills vi skulle svänga vänster på något ställe och det missade vi och förata man bromsar det gör inte jag kör i
Quote from Lena O on 11 May 2008, 22:32Kul att du klarade dig Robban!
Det blev en kul och blåsig runda som gav en mörkare nyans på armarna & ben 🙂
Kul att du klarade dig Robban!
Det blev en kul och blåsig runda som gav en mörkare nyans på armarna & ben 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 07:07Jaa verkligen fin natur och hemsk vind...motvind mest hela tiden!
Åh vad gott det smakade med kaffe och smörgås när man kom i mål 😉
Jaa verkligen fin natur och hemsk vind...motvind mest hela tiden!
Åh vad gott det smakade med kaffe och smörgås när man kom i mål 😉
Quote from Viktor Wrede on 12 May 2008, 07:47Ni hade tur ni som fick kaffe och smörgås efter målgång. Sprang halvmara i Borensberg - när jag kom i mål var alla bananer slut och det fanns inget vatten alls!! Och jag var INTE sist i mål. Jättedåligt!!!
Ni hade tur ni som fick kaffe och smörgås efter målgång. Sprang halvmara i Borensberg - när jag kom i mål var alla bananer slut och det fanns inget vatten alls!! Och jag var INTE sist i mål. Jättedåligt!!!
Quote from Jan Lundquist on 12 May 2008, 08:16Men gud vad dåligt arrangerat i Borensberg. Hade de tappat räkningen på antalet deltagare eller?
Men gud vad dåligt arrangerat i Borensberg. Hade de tappat räkningen på antalet deltagare eller?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 09:10Pia, du skulle ju varit med på kolmårdsbiken istället, där fanns det bananer i överflöd vid målgång, dessutom ingick pastasallad och maaaassor med dryck! 😉
Pia, du skulle ju varit med på kolmårdsbiken istället, där fanns det bananer i överflöd vid målgång, dessutom ingick pastasallad och maaaassor med dryck! 😉
Quote from Charlotte Skoglund on 12 May 2008, 16:41jo i kolmårdsbiken fick man verkligen ngt för pengarna, framförallt bli ordentligt trött...
jo i kolmårdsbiken fick man verkligen ngt för pengarna, framförallt bli ordentligt trött...