Quote from Guest on 3 April 2011, 19:44Härlig motionslöpning i det vackra Kvarsebo vid Bråvikens norra strand!
Välj mellan distanserna 2½ - 5 - 10 km. Priser till alla barn!
Milen går mestadels på grusvägar förbi bondgårdar och genom skogs- och ängsmarker, se karta. Vätskekontroll vid ca 5,3 k
Härlig motionslöpning i det vackra Kvarsebo vid Bråvikens norra strand!
Välj mellan distanserna 2½ - 5 - 10 km. Priser till alla barn!
Milen går mestadels på grusvägar förbi bondgårdar och genom skogs- och ängsmarker, se karta. Vätskekontroll vid ca 5,3 k
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 19:54Vilka håller i loppet och finns det någon hemsida?
Vilka håller i loppet och finns det någon hemsida?
Quote from Funbeat user on 3 April 2011, 20:00Hej Johan!
Det är Kvarsebo IK som håller i loppet med bl.a. mig som kontaktperson. Vi håller som bäst på att lägga ut information på lite olika forum. Någon egen hemsida har inte själva motionsloppet, däremot har Kvarsebo det på www.kvarsebo.nu med lite b
Hej Johan!
Det är Kvarsebo IK som håller i loppet med bl.a. mig som kontaktperson. Vi håller som bäst på att lägga ut information på lite olika forum. Någon egen hemsida har inte själva motionsloppet, däremot har Kvarsebo det på http://www.kvarsebo.nu med lite b
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 16:13Kul, men jag lyckas inte fåå fram någon bra karta!
Teknink freak sökes! 😉
Kul, men jag lyckas inte fåå fram någon bra karta!
Teknink freak sökes! 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:46Hur är banprofilen, flack eller kuperad?
Hur är banprofilen, flack eller kuperad?
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 18:55Andreas, Banprofilen är hyffsat flack och snabbsprungen.
//Christer10:an alltså, men även 5:an är snabbsprungen.
Andreas, Banprofilen är hyffsat flack och snabbsprungen.
//Christer
10:an alltså, men även 5:an är snabbsprungen.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 08:34Ser ut som ett trevligt lopp! Hur många deltagare tror ni på? Tänkte också försöka seeda upp mig i Lidingöloppet. Vet någon om Kvarseborundans 10 km fungerar som seedningslopp?/Tommy
Ser ut som ett trevligt lopp! Hur många deltagare tror ni på? Tänkte också försöka seeda upp mig i Lidingöloppet. Vet någon om Kvarseborundans 10 km fungerar som seedningslopp?/Tommy
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 17:36Hur långt innan start behöver man vara på plats för efteranmälan?
Hur långt innan start behöver man vara på plats för efteranmälan?
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 17:45Var det start klockan 11 eller klockan 10?
Var det start klockan 11 eller klockan 10?
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 21:23Resultatlista kommer inom kort...
Resultatlista kommer inom kort...