Quote from Guest on 21 April 2009, 10:21Härlig motionslöpning i det vackra Kvarsebo vid Bråvikens norra strand!
Välj mellan distanserna 2½, 5 och 10 km. Priser till alla barn!
Milen går mestadels på grusvägar förbi bondgårdar och genom skogs- och ängsmarker, se karta. Vätskekontroll vid ca 5,3
Härlig motionslöpning i det vackra Kvarsebo vid Bråvikens norra strand!
Välj mellan distanserna 2½, 5 och 10 km. Priser till alla barn!
Milen går mestadels på grusvägar förbi bondgårdar och genom skogs- och ängsmarker, se karta. Vätskekontroll vid ca 5,3
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:31Hade varit jättekul! Tillbringade hela somrarna som barn i trakterna hos farmor och farfar, rodde till färjeläget för att köpa glass, lekte i skogarna. 🙂
Ska verkligen försöka komma loss till detta lopp!
Hade varit jättekul! Tillbringade hela somrarna som barn i trakterna hos farmor och farfar, rodde till färjeläget för att köpa glass, lekte i skogarna. 🙂
Ska verkligen försöka komma loss till detta lopp!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 17:08Är det Sandberg från Jönköping? ...med syrrorna Carolina och Lotta?
Är det Sandberg från Jönköping? ...med syrrorna Carolina och Lotta?
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:59Tyvärr (?) inte den Sandberg!
Härstammar från Uppsala, bor numera i Göteborg.
Tyvärr (?) inte den Sandberg!
Härstammar från Uppsala, bor numera i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:30UPPDATERAT:
- Anmälningsavgift VUXEN = 75:- (...och inte 100:- som det stod tidigare)
- Görs anmälan och betalning på plats gäller SENAST kl 09:00
- Anmälan via PostGiro 11 65 53-9 ska betalning vara tillhanda senast 2009-07-11Ps. Priser till alla barn
UPPDATERAT:
- Anmälningsavgift VUXEN = 75:- (...och inte 100:- som det stod tidigare)
- Görs anmälan och betalning på plats gäller SENAST kl 09:00
- Anmälan via PostGiro 11 65 53-9 ska betalning vara tillhanda senast 2009-07-11
Ps. Priser till alla barn
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 19:31Hejsan.
Undrar hur pass lätt/svår 10km rundan är. Flack eller mycket backar? Är ruskigt nära att ta mig under 40 minuter nu. Kan nästan ta på 39:?? så jag är ute efter en "lättsprungen" 10km tävling 🙂
Då jag bor hyfsat nära (Nyköping) tycker jag denna
Hejsan.
Undrar hur pass lätt/svår 10km rundan är. Flack eller mycket backar? Är ruskigt nära att ta mig under 40 minuter nu. Kan nästan ta på 39:?? så jag är ute efter en "lättsprungen" 10km tävling 🙂
Då jag bor hyfsat nära (Nyköping) tycker jag denna
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 21:59Edward,
Jag vill nog påstå att banan är mer åt det lätta hållet utan några längre motlut.Ifjol hade jag inte sprungit milen bättre är 55 min men när det blev dags för "Q-borundan" hade jag siktat på 50 min men sprang in på strax över 48 min. Det borde
Edward,
Jag vill nog påstå att banan är mer åt det lätta hållet utan några längre motlut.
Ifjol hade jag inte sprungit milen bättre är 55 min men när det blev dags för "Q-borundan" hade jag siktat på 50 min men sprang in på strax över 48 min. Det borde
Quote from Funbeat user on 5 August 2009, 10:31Christer:
Vet du om det finns en resultatlista någonstans på webben?
Christer:
Vet du om det finns en resultatlista någonstans på webben?
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 17:43Hej !!
Nu har Kvarseborundan fått en egen sida på Facebook, där vi kommer lägga ut bansträckning, bilder, resultat m.m. vad det lider...
Klicka gärna in och GILLA så att fler kan ta del av loppet och kommande information! Tack!
http://www.facebook.com/
Hej !!
Nu har Kvarseborundan fått en egen sida på Facebook, där vi kommer lägga ut bansträckning, bilder, resultat m.m. vad det lider...
Klicka gärna in och GILLA så att fler kan ta del av loppet och kommande information! Tack!
http://www.facebook.com/