Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatlååångsamt
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har en helt ok dator och helt ok uppkoppling, men nya versionen av funbeat är sååå seeeg. Om jag så bara ska registera ett pass hakar det sig så smått, text kommer med fördröjning och fält flyttar sig. Att byta sida tar några irrriterande sekunder. Är

Jag har inte märkt något av det.
Har det varit så hela tiden?
Vad använder du för webbläsare? (Jag kör Chrome och Firefox utan problem)
Har du några plugins eller extensions som bråkar?

Har inte heller märkt några problem med att det är långsamt. Det funkar fint även med vår gamla dator som är en laptop från 2004-2005 vilket gör den gammal i datorvärlden. Dock med 2 G ram vilket hjälper den gamle lite.

För mig kan det ibland ta längre tid men det har att göra om vilken tidpunkt på dygnet det är.

Jag tycker att det varit segt sen nya versionen kom. Jag kör explorer, vetinte version, men det är min jobbdator som var nyutplockat för ett år sedan. Bredbndsbolaget hemma, vet inet vad vi har för uppkoppling på jobbet. Men segt är det.

Kanske är inne fel tider, typ sen kväll 🙂

Upplever också viss seghet då och då. Men bara ibland.
(I Chrome såväl som Safari. Websidan får timeout när den väntar på servern.)

Explorer.. Där har vi det.. Explorer är sprit, det vet alla i Sverige. Ler
Jag köe chrome och känner Inge seghet.. Nu på paddan med safari utan konstigheter

Jag har inte upplevt nån seghet!
iPhone + safari, OS-X + Chrome, Win7 + Chrome

För mig är det bara startsidan som är seg. Den laddar bara det med flikarna och det sen tar det jättelänge innan resten kommer upp. Sen när jag läser i forumtrådarna och klickar på gå till nästa olästa tråd och den laddar den sidan så blir kommer jag inte

12