Quote from Guest on 30 October 2009, 11:22Kan det vara läge att ändra ordningen i rullgardinen från bokstavsordning till "aktivitetsnivå".
De grupper som är aktiva borde hamna överst och de mer inaktiva nederst.
Kan det vara läge att ändra ordningen i rullgardinen från bokstavsordning till "aktivitetsnivå".
De grupper som är aktiva borde hamna överst och de mer inaktiva nederst.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 11:32I vilken rullgardin menar du?
I vilken rullgardin menar du?
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:46Eller flytta upp/flytta ner-boxar som på start- och översiktssidorna? Så får jag som jag vill och det gillar jag.
Eller flytta upp/flytta ner-boxar som på start- och översiktssidorna? Så får jag som jag vill och det gillar jag.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 18:15Mina grupper.
Mina grupper.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 22:53ok
ok
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 11:17Båda bra och dåligt.
Finns en fördel att ha dem i bokstavsordning då man såtillvida får en naturlig indelning t ex löpning och styrka
Båda bra och dåligt.
Finns en fördel att ha dem i bokstavsordning då man såtillvida får en naturlig indelning t ex löpning och styrka
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 14:12David: De nio senaste typen av träningar som jag gjort ligger överst i min registrera träning-lista.
Kanske är det inte detta du menar?
David: De nio senaste typen av träningar som jag gjort ligger överst i min registrera träning-lista.
Kanske är det inte detta du menar?
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 14:17Aha, nu gick det upp ett ljus. Jag borde ha läst bättre.
Jag ser att du skrivit i "mina grupper" sen. Ett bra förslag. Men redan nu kan jag säga att Prat antagligen hamnar överst i så fall.
Aha, nu gick det upp ett ljus. Jag borde ha läst bättre.
Jag ser att du skrivit i "mina grupper" sen. Ett bra förslag. Men redan nu kan jag säga att Prat antagligen hamnar överst i så fall.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 14:19Det var från träingslistan som tanken kom.
Det var från träingslistan som tanken kom.