Quote from Guest on 30 May 2010, 21:17Detta har dryftats om i förbifarten men jag tycker det är dags att det får en egen tråd.
Jag saknar en knapp för att lägga in tävlingar i kalendern som påminnelser och inte som tävling.
Ofta har jag vänner som springer nåt som jag vill åka och titta på
Detta har dryftats om i förbifarten men jag tycker det är dags att det får en egen tråd.
Jag saknar en knapp för att lägga in tävlingar i kalendern som påminnelser och inte som tävling.
Ofta har jag vänner som springer nåt som jag vill åka och titta på
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:27Ja jag lägger in en del tävlingar i min kalender fast jag vet att jag inte tänker köra dem, bara för att ha koll, så det var en bra idé.
Ja jag lägger in en del tävlingar i min kalender fast jag vet att jag inte tänker köra dem, bara för att ha koll, så det var en bra idé.
Quote from Elias Engqvist on 30 May 2010, 23:28Då är det bättre att lägga in dom i kalendern i mobilen - som jag använder som kalender för allt jag ska komma ihåg 🙂
Då är det bättre att lägga in dom i kalendern i mobilen - som jag använder som kalender för allt jag ska komma ihåg 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 12:09Men då vill vi ju ha export till iCal eller nåt... och det är en annan tråd. Håll dig till ämnet tack!
Jo. Jag är ironisk. Vi gillar det vi över 40 år.
Men då vill vi ju ha export till iCal eller nåt... och det är en annan tråd. Håll dig till ämnet tack!
Jo. Jag är ironisk. Vi gillar det vi över 40 år.