Quote from Guest on 21 January 2011, 09:41Om man lägger in en tävling så finns alternativet "Lägg till karta", men då måste man rita in rundan manuellt.
Skulle man inte kunna välja bland redan existerande träningsrundor i funbeat? Eller har jag missat nåt?
Om man lägger in en tävling så finns alternativet "Lägg till karta", men då måste man rita in rundan manuellt.
Skulle man inte kunna välja bland redan existerande träningsrundor i funbeat? Eller har jag missat nåt?
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 09:51Ska gå, som alternativ till rita runda tar man en existerande i listan med dina rundor, ... just det under "Runda/kartor" finns alternativet
"Välj tidigare skapad runda" om du sparat rundor, där det ramlar ut en gardinmeny med dina rundor.
Ska gå, som alternativ till rita runda tar man en existerande i listan med dina rundor, ... just det under "Runda/kartor" finns alternativet
"Välj tidigare skapad runda" om du sparat rundor, där det ramlar ut en gardinmeny med dina rundor.
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 10:21Ja, om man lägger in träning/tävling i sin egen kalender så går det ju alldeles utmärkt! 🙂
Det jag funderar på är i själva tävlingen, jag har lagt upp Tjejmilen 2011, och om jag vill lägga till karta i själva tävlingsbeskrivningen så finns inte den där
Ja, om man lägger in träning/tävling i sin egen kalender så går det ju alldeles utmärkt! 🙂
Det jag funderar på är i själva tävlingen, jag har lagt upp Tjejmilen 2011, och om jag vill lägga till karta i själva tävlingsbeskrivningen så finns inte den där
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 10:24Har för mig att det går at kopiera från den allmänna poolen med rundor - men det var så länge sedan jag gjorde det så jag minns inte ...
Har för mig att det går at kopiera från den allmänna poolen med rundor - men det var så länge sedan jag gjorde det så jag minns inte ...
Quote from Funbeat user on 21 January 2011, 11:221. Leta reda på rundan du vill ska vara där.
2. Länka till den i beskrivningen.
1. Leta reda på rundan du vill ska vara där.
2. Länka till den i beskrivningen.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 10:48Funderade på om det skulle vara möjligt att få en karta med ett litet stift som utmärker platsen (alltså inte nödvändigtvis rundan). Det finns ju plats på sidan under delen "Upplagd av: ...".
Funderade på om det skulle vara möjligt att få en karta med ett litet stift som utmärker platsen (alltså inte nödvändigtvis rundan). Det finns ju plats på sidan under delen "Upplagd av: ...".