Quote from Guest on 19 February 2013, 11:54Hej Funbeat, har noterat att det finns lite olika varianter av tyndlyftning som träningsform, men kan ni lägga till:
Ryck
Stöt
+Ryckböjtill övningsdatabasen.
Hej Funbeat, har noterat att det finns lite olika varianter av tyndlyftning som träningsform, men kan ni lägga till:
Ryck
Stöt
+Ryckböj
till övningsdatabasen.
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 12:04Med tanke på denna tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1300872Där Olle nu sagt att de ska börja ta hand om det löjligt stora antalet underkategorier i den löjligt långa träningsformslistan, så betvivlar jag starkt att ytterliggare
Med tanke på denna tråd:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1300872
Där Olle nu sagt att de ska börja ta hand om det löjligt stora antalet underkategorier i den löjligt långa träningsformslistan, så betvivlar jag starkt att ytterliggare
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 21:27Men du ser dom som träningsform? Ser du dom som övningar också?
Det finns fyra träningsformer för tyngdlyftning:
Tyngdlyftning
Tyngdlyftning - Olympiska lyft
Tyngdlyftning - Ryck
Tyngdlyftning - StötMen jag menade övning, så att man kan fylla i repeti
Men du ser dom som träningsform? Ser du dom som övningar också?
Det finns fyra träningsformer för tyngdlyftning:
Tyngdlyftning
Tyngdlyftning - Olympiska lyft
Tyngdlyftning - Ryck
Tyngdlyftning - Stöt
Men jag menade övning, så att man kan fylla i repeti
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 21:56Jaha, du menar så. Men då är det ju inga problem! Träningsform kan man fylla i helt själv! När man skriver kommer det ibland upp förslag, men om inget av dessa passa så skriver du bara in det du vill ha så blir det tillagt. Jag gör det ofta då jag gärna g
Jaha, du menar så. Men då är det ju inga problem! Träningsform kan man fylla i helt själv! När man skriver kommer det ibland upp förslag, men om inget av dessa passa så skriver du bara in det du vill ha så blir det tillagt. Jag gör det ofta då jag gärna g
Quote from Funbeat user on 19 February 2013, 22:04Hoppla, ska pröva imorgon
Hoppla, ska pröva imorgon