Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej, måste fråga en grej...
I Outlook kan man ju lägga till återkommande event, och vore det inte fantastiskt om man som jag tex som tränar samma tre pass varje må, ons och fredag (med modifikation givetvis) kunde lägga in det som planerade pass på en gån

När jag vill göra sådant så skapar jag ett träningsprogram. Enkelt och effektivt.

Klicka på Träningsprogram ovan så kan du importera ett träningsprogram som du skapat i Excel. I den filen kan du lägga dina träningspass, importera den och vips så ligger flera pass planerade i din kalender.
Följ instruktionerna som finns där. Ta den enkl

+1
Fast idén är ju god att man ska slippa gå omvägen över träningsprogram, om det t ex som för mig handlar om en kurs som går en gång i veckan?

Håller med LingLing dock, att det vore hemskt mycket bekvämare med en liten "återkommande" ruta eller något, för oss som har något som vi gör en gång i veckan (troligtvis då samma dag och tid).

Jag efterfrågade dock detta för flera månader sedan och efte

Man behöver inte skapa ett träningsprogram, man kan importera excel-filer direkt under Registrera träning.

Det är fortfarande inte smidigt, jag ville bara påpeka att man inte behöver skapa ett träningsprogram för att importera träningsupplägg från excel

Men, så himla BRA!
Provade just att importera lite under "Registrera träning", hur smidigt som helst. Nu ska jag bara kopiera lite i Excel och ladda in resten!
Tack, ni är bäst!

//A

Jenny: Tack för den informationen, det visste inte jag att det gick att göra så där. Det var ju lite enklare än träningsprogram iallafall 🙂

Så snyggt!
Nu har jag lagt in planerade pass ända till april! (Det blir svårare att banga då!)

//A

Allt glad att hjälpa till. 🙂