Quote from Guest on 24 March 2009, 06:11Jag har problem med att lägga till tävlingar. Som jag förstått det måste jag vara medlem i gruppen som tävligen ska "ligga i". Men när jag söker på gruppen som kommer upp som förslag under fliken tävlingar i fliken grupper så finns den inte där?
Exempel:
Jag har problem med att lägga till tävlingar. Som jag förstått det måste jag vara medlem i gruppen som tävligen ska "ligga i". Men när jag söker på gruppen som kommer upp som förslag under fliken tävlingar i fliken grupper så finns den inte där?
Exempel:
Quote from ellen olsson on 24 March 2009, 06:21Sökningen på gruppsidan är lite konstig. Den söker bara bland aktiva grupper, dvs. grupper där det skrivits inlägg de senaste 30 dagarna.
Testa att söka med sökfunktionen uppr i högra hörnet istället. Under fliken grupper bör du hitta alla grupper som ma
Sökningen på gruppsidan är lite konstig. Den söker bara bland aktiva grupper, dvs. grupper där det skrivits inlägg de senaste 30 dagarna.
Testa att söka med sökfunktionen uppr i högra hörnet istället. Under fliken grupper bör du hitta alla grupper som ma