Quote from Guest on 19 March 2007, 11:10Har problem att lägga till träningskompisar på min sida. Jag kan söka upp min stad och hitta användare som jag vill lägga till, men jag kommer inte längre än så. För det är väl sen så att jag kan se på min sida vad dessa har gjort?
Är det någon som vet h
Har problem att lägga till träningskompisar på min sida. Jag kan söka upp min stad och hitta användare som jag vill lägga till, men jag kommer inte längre än så. För det är väl sen så att jag kan se på min sida vad dessa har gjort?
Är det någon som vet h
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 11:20Nej jag har mozilla firefox. Kan ju bero på det, men jag kollar!
Tack för hjälpen!
Nej jag har mozilla firefox. Kan ju bero på det, men jag kollar!
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 19 March 2007, 11:54Senaste Opera vet jag fungerar med alla fylleriformulär och funktioner, jag använder den för att göra såna saker där IE7 inte samarbetar. Annars kör jag IE7 rakt av.
Lycka till!
Senaste Opera vet jag fungerar med alla fylleriformulär och funktioner, jag använder den för att göra såna saker där IE7 inte samarbetar. Annars kör jag IE7 rakt av.
Lycka till!
Quote from Camilla Höög on 19 March 2007, 12:10Sök reda på personer som du vill lägga till
Klicka på ikonen
Klicka på "Gå till personens sida"
Klicka på "Lägg till den här personen på min topplista"
Klart!
Sök reda på personer som du vill lägga till
Klicka på ikonen
Klicka på "Gå till personens sida"
Klicka på "Lägg till den här personen på min topplista"
Klart!