Quote from Guest on 19 February 2012, 18:06Kan inte lägga in träningspass på Funbeat från min pC, bara från min IPHONE! Någon mer med samma problem?
Kan inte lägga in träningspass på Funbeat från min pC, bara från min IPHONE! Någon mer med samma problem?
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:16Hej!
Ofta nu på sernare tid så kommer jag inte till redigera träningspasset, utan till gå till kalendern. Följer jag den länken så kommer man inte åt passet, utan det verkar hamna i cybern. ser jag att den länken kommer måste jag backa och lägga in på nyt
Hej!
Ofta nu på sernare tid så kommer jag inte till redigera träningspasset, utan till gå till kalendern. Följer jag den länken så kommer man inte åt passet, utan det verkar hamna i cybern. ser jag att den länken kommer måste jag backa och lägga in på nyt
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 16:16tvärtom för mig, funkar fint i IE på PC:n, men på xperian händer Nada när jag trycker på Spara-knappen.
tvärtom för mig, funkar fint i IE på PC:n, men på xperian händer Nada när jag trycker på Spara-knappen.