Quote from Guest on 28 August 2008, 13:12Hur gör man detta egentligen, varje gång jag lyckats har det varit ren tur.
Att bjuda in folk på mail är ju inte så svårt men om man vill bjuda in någon man känner men inte vet vilken emailadress de använt men vet vad de heter på funbeat, går det?
Hur gör man detta egentligen, varje gång jag lyckats har det varit ren tur.
Att bjuda in folk på mail är ju inte så svårt men om man vill bjuda in någon man känner men inte vet vilken emailadress de använt men vet vad de heter på funbeat, går det?
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 13:22Gå till personens "hemma-sida" och där finns en länk: "Lägg till den här personen på min kompislista"
Edit: Det gör du genom att klicka på hans/hennes namn nånstans (du kan också söka på namnet i sökrutan uppe till höger)
Sen är det bara att klicka på..
Gå till personens "hemma-sida" och där finns en länk: "Lägg till den här personen på min kompislista"
Edit: Det gör du genom att klicka på hans/hennes namn nånstans (du kan också söka på namnet i sökrutan uppe till höger)
Sen är det bara att klicka på..
Quote from Camilla Höög on 28 August 2008, 13:53Enklast är att du frågar dem om mailadressen alternativt att du skickar en inbjudan till dem och då får de en URL till din sida där de kan lägga till dig på topplistan.
Om det var fel mailadress så ligger den kvar på topplistan i ett par veckor för att s
Enklast är att du frågar dem om mailadressen alternativt att du skickar en inbjudan till dem och då får de en URL till din sida där de kan lägga till dig på topplistan.
Om det var fel mailadress så ligger den kvar på topplistan i ett par veckor för att s
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 13:55Ok, låter enkelt tack ska ni ha båda två!
Ok, låter enkelt tack ska ni ha båda två!
Quote from Camilla Höög on 28 August 2008, 14:01Sökfunktionen borde helt klart förbättras med lite mer info och sökmöjligheter.
Vid sök på t.ex. "Anders" så får man ju ganska många träffar utan att veta vem som är vem och man ser inte ens alla som har "Anders" i namnet.-Utöka antalet träffar till någ
Sökfunktionen borde helt klart förbättras med lite mer info och sökmöjligheter.
Vid sök på t.ex. "Anders" så får man ju ganska många träffar utan att veta vem som är vem och man ser inte ens alla som har "Anders" i namnet.
-Utöka antalet träffar till någ
Quote from Elias Engqvist on 28 August 2008, 16:01Anders: Håller med. Kanske behålla nuvarande och utöka med "avancerad sökning" där man kan specificera i vilken kolumn man vill söka efter vilken text...
Anders: Håller med. Kanske behålla nuvarande och utöka med "avancerad sökning" där man kan specificera i vilken kolumn man vill söka efter vilken text...
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:26Jag har också lite problem med att lägga till vänner, eller rättare sagt att leta upp dem. Om jag går in på "träningskompisar" och skriver in orten jag vill leta upp ngn på kommer jag bara till en tom söksida. Är det bara ngt fel hos mig? Det har hänt att
Jag har också lite problem med att lägga till vänner, eller rättare sagt att leta upp dem. Om jag går in på "träningskompisar" och skriver in orten jag vill leta upp ngn på kommer jag bara till en tom söksida. Är det bara ngt fel hos mig? Det har hänt att
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:30Har kompisar och kompislista.
Har kompisar och kompislista.
Quote from Camilla Höög on 28 August 2008, 21:50Emma, skriver du namnet på en stad i rutan längst ner på sidan vid "Sök stad"?
Emma, skriver du namnet på en stad i rutan längst ner på sidan vid "Sök stad"?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 07:15japp
japp