Quote from Guest on 9 February 2012, 09:46Hej alla härliga sportfånar!
Är det jag som har helmissat någon funktion, eller går det inte att lägga upp bilder i något slags album på min Funbeatsida?
/C
Hej alla härliga sportfånar!
Är det jag som har helmissat någon funktion, eller går det inte att lägga upp bilder i något slags album på min Funbeatsida?
/C
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 09:56direkt under hem, kan du ladda upp foto i samma runtan som du lägg in träningsrunda
direkt under hem, kan du ladda upp foto i samma runtan som du lägg in träningsrunda
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 10:01Jaaa men kolla där, tack så mycket!!
Jaaa men kolla där, tack så mycket!!
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 11:32Jag hade ett önskemål om att kunna lägga upp bilder utan koppling till träningspass eller bloggar. Då fick jag ett tips från en annan fyndig Funbeatare: Skapa ett fiktivt träningspass den 1 januari i år (= lätt att hitta). Tilldela det någon träningsform
Jag hade ett önskemål om att kunna lägga upp bilder utan koppling till träningspass eller bloggar. Då fick jag ett tips från en annan fyndig Funbeatare: Skapa ett fiktivt träningspass den 1 januari i år (= lätt att hitta). Tilldela det någon träningsform
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 11:35Då lär fotoströmmen bli överbelastad med gamla bilder som kommer i retur.
Lägg in bilderna i så fall i en stängd kalender.
Då lär fotoströmmen bli överbelastad med gamla bilder som kommer i retur.
Lägg in bilderna i så fall i en stängd kalender.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 11:53Det blir väl ingen skillnad på fotoströmmen om man lägger in en bild på ett gammalt eller ett nytt träningspass? (jag ska testa)
Det blir väl ingen skillnad på fotoströmmen om man lägger in en bild på ett gammalt eller ett nytt träningspass? (jag ska testa)
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:16Men alla i passet uppdateras och hamnar i fotoströmmen igen.
Men alla i passet uppdateras och hamnar i fotoströmmen igen.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:43Det kan man tro men så hände inte nu när jag testade. Det är bara den nya bilden som kommer in i strömmen av nya fotografier. För det är väl den du menar?
Det kan man tro men så hände inte nu när jag testade. Det är bara den nya bilden som kommer in i strömmen av nya fotografier. För det är väl den du menar?
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:55Då har kanske Team Olle fixat detta nu? Det blev med en gång ett lyft för funbeat.
Då har kanske Team Olle fixat detta nu? Det blev med en gång ett lyft för funbeat.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 15:05Jag hängde inte riktigt med i svängarna, men jag skall testa att skapa ett fiktivt pass och testa mig fram om det går att använda mer som fotoalbum.
Annars får jag lämna in ett önskemål om en Fotoalbumfunktion på Funbeat. Vore ju toppen!
Jag hängde inte riktigt med i svängarna, men jag skall testa att skapa ett fiktivt pass och testa mig fram om det går att använda mer som fotoalbum.
Annars får jag lämna in ett önskemål om en Fotoalbumfunktion på Funbeat. Vore ju toppen!