Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLägga upp bilder
You need to log in to create posts and topics.

Hej alla härliga sportfånar!

Är det jag som har helmissat någon funktion, eller går det inte att lägga upp bilder i något slags album på min Funbeatsida?

/C

direkt under hem, kan du ladda upp foto i samma runtan som du lägg in träningsrunda

Jaaa men kolla där, tack så mycket!!

Jag hade ett önskemål om att kunna lägga upp bilder utan koppling till träningspass eller bloggar. Då fick jag ett tips från en annan fyndig Funbeatare: Skapa ett fiktivt träningspass den 1 januari i år (= lätt att hitta). Tilldela det någon träningsform

Då lär fotoströmmen bli överbelastad med gamla bilder som kommer i retur.
Lägg in bilderna i så fall i en stängd kalender.

Det blir väl ingen skillnad på fotoströmmen om man lägger in en bild på ett gammalt eller ett nytt träningspass? (jag ska testa)

Men alla i passet uppdateras och hamnar i fotoströmmen igen.

Det kan man tro men så hände inte nu när jag testade. Det är bara den nya bilden som kommer in i strömmen av nya fotografier. För det är väl den du menar?

Då har kanske Team Olle fixat detta nu? Det blev med en gång ett lyft för funbeat.

Jag hängde inte riktigt med i svängarna, men jag skall testa att skapa ett fiktivt pass och testa mig fram om det går att använda mer som fotoalbum.
Annars får jag lämna in ett önskemål om en Fotoalbumfunktion på Funbeat. Vore ju toppen!