Quote from Guest on 1 May 2011, 14:03Hej!
Är det bara jag som har problem med att lägga upp nya mål? När man trycker på "spara" eller vad det står, för att skapa målet, så kommer det upp en ruta med "Ett problem har uppstått" och så guidas man vidare till startsidan. Det har varit så ett par
Hej!
Är det bara jag som har problem med att lägga upp nya mål? När man trycker på "spara" eller vad det står, för att skapa målet, så kommer det upp en ruta med "Ett problem har uppstått" och så guidas man vidare till startsidan. Det har varit så ett par
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 14:13Jag la upp ett nytt mål för nån vecka sen. Det gick bra. I Chrome Mac OS
Jag la upp ett nytt mål för nån vecka sen. Det gick bra. I Chrome Mac OS
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 15:35Använder du Internet Explorer? Om du gör det kan det vara det.
Jag har också haft problem med målen under tiden jag använde Internet Explorer.Prova Google Chrome eller Mozilla Firefox eller båda. 😉
Använder du Internet Explorer? Om du gör det kan det vara det.
Jag har också haft problem med målen under tiden jag använde Internet Explorer.
Prova Google Chrome eller Mozilla Firefox eller båda. 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 21:58det är lika för mej.jag har försökt men får inte till det.
det är lika för mej.jag har försökt men får inte till det.
Quote from Camilla Höög on 1 May 2011, 22:10Jag testade nyss i Chrome på Win7 och det fungerade bra.
Jag testade nyss i Chrome på Win7 och det fungerade bra.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 11:41Jag har Mozilla firefox... det funkade för nån månad sen, då jag la upp mitt "ett core-pass i veckan - mål"...
Jag har Mozilla firefox... det funkade för nån månad sen, då jag la upp mitt "ett core-pass i veckan - mål"...