Quote from Guest on 6 February 2012, 21:53Idag råkade jag ut för något märkligt!I funbeat fick jag någon km x tra när jag direktimporterade från min garmin 705,det har hänt förut inget problem bara att rätta till siffrorna manuellt.Men nu hade det även ändrat sej i ett pass som jag gjorde 4 feb??
Idag råkade jag ut för något märkligt!I funbeat fick jag någon km x tra när jag direktimporterade från min garmin 705,det har hänt förut inget problem bara att rätta till siffrorna manuellt.Men nu hade det även ändrat sej i ett pass som jag gjorde 4 feb??
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:03Har du tittat på GPS-datat? Redan första kilometern på dagens pass ser minst sagt funky ut. Din GPS kanske inte gillar kylan?
Har du tittat på GPS-datat? Redan första kilometern på dagens pass ser minst sagt funky ut. Din GPS kanske inte gillar kylan?
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 23:28Du har rätt,starten är från helt fel plats,skall vara där jag går i mål.Kör funbet i iphonen i morgon o kollar den mot garmin,tack för svar.
Du har rätt,starten är från helt fel plats,skall vara där jag går i mål.Kör funbet i iphonen i morgon o kollar den mot garmin,tack för svar.