Quote from Guest on 13 December 2007, 12:31Två små nyheter som gäller antalet olästa inlägg:
1) När du går med i en ny grupp så slipper du få tusentals olästa inlägg direkt. Men så fort ett nytt inlägg görs i gruppen så blir det som vanligt markerat som oläst direkt.
2) Du kan numera välja att s
Två små nyheter som gäller antalet olästa inlägg:
1) När du går med i en ny grupp så slipper du få tusentals olästa inlägg direkt. Men så fort ett nytt inlägg görs i gruppen så blir det som vanligt markerat som oläst direkt.
2) Du kan numera välja att s
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 12:41Woho!! 🙂
Blir finfint det Olle. det tackar vi för...
*julkram*
Woho!! 🙂
Blir finfint det Olle. det tackar vi för...
*julkram*
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 15:43Mycket användbart. 🙂
Mycket användbart. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 16:22Olle rockar fett!!!
Luciakram!
Olle rockar fett!!!
Luciakram!
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 16:45Strålande Olle (t+)
Du fixar och trixar för oss!
STORT TACK!
Strålande Olle (t+)
Du fixar och trixar för oss!
STORT TACK!
Quote from Funbeat user on 13 December 2007, 16:46Va? Och vi har inte ens bett om det där!
Nu lackar det mot jul ska jag säga!!! (t+)
Va? Och vi har inte ens bett om det där!
Nu lackar det mot jul ska jag säga!!! (t+)
Quote from mårten jansson on 14 December 2007, 10:24Tack Olle!
Det här tyckte jag var riktigt bra och bytte genast till diskussioner istället för inlägg där uppe... Men, när man är längst ner i en tråd så står det fortfarande hur många olästa diskussionsinlägg man har kvar på den där länken som tar en till
Tack Olle!
Det här tyckte jag var riktigt bra och bytte genast till diskussioner istället för inlägg där uppe... Men, när man är längst ner i en tråd så står det fortfarande hur många olästa diskussionsinlägg man har kvar på den där länken som tar en till
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 20:47Sen jag bytte till visa antalet olästa diskussioner iställer för antal olästa inlägg så får jag felmeddelande när jag försöker komma till översikten, unreadthreads.aspx
Hade inga problem innan jag bytte.
Vart byter man tillbaka?
Sen jag bytte till visa antalet olästa diskussioner iställer för antal olästa inlägg så får jag felmeddelande när jag försöker komma till översikten, unreadthreads.aspx
Hade inga problem innan jag bytte.
Vart byter man tillbaka?
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 21:05Samma plats, det är en toggle.
Samma plats, det är en toggle.
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 21:06Mjo, jag såg det när jag kunde komma in på sidan igen och då behövdes det ju inte 🙂
Mjo, jag såg det när jag kunde komma in på sidan igen och då behövdes det ju inte 🙂